کد خبر : 14843
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
148 views

مدیرکل غله مازندران خبر داد:

خرید توافقی ۱۰۰۰ تُن برنج پرمحصول در مازندران

خرید توافقی ۱۰۰۰ تُن برنج پرمحصول در مازندران
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: از زمان خرید توافقی تاکنون بیش از هزار تن برنج پرمحصول از مراکز طرف قرارداد خریداری شد.


به گزارش تیتر شمال؛ عباسعلی وفایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خرید توافقی برنج پرمحصول در استان مازندران از نیمه دوم مرداد آغاز شد و تاکنون بیش از ۱۰۰۰ تن برنج پرمحصول از مراکز طرف قرارداد خریداری شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اشاره به امضای قرارداد تحویل نزدیک به ۱۴هزار تن برنج پرمحصول توسط ۲۰ تشکل صنفی و تعاونی های روستایی در استان مازندران ، اظهار داشت: در راستای سیاستهای حمایتی دولت از تولیدات کشاورزی و اجرای طرح خرید برنج پرمحصول در مازندران، تاکنون بیش از ۱۰۰۰ تن برنج ندا و  شیرودی تولید سال ۱۴۰۱ از مراکز طرف قرارداد خریداری شد.

وفائی نژاد با بیان اینکه پرداخت وجه برنج پرمحصول در سریعترین زمان ممکن صورت می گیرد، اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده تاکنون ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.

وی با اعلام اینکه محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول وجود ندارد تصریح کرد: کشاورزان عزیز می توانند برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته را با معرفی نامه جهاد کشاورزی به مراکز تعاونی های روستایی و مراکز طرف قرارداد از جمله شالیکوبی داران و تشکل‌های مربوطه تحویل نمایند و محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول با رعایت ضوابط و شرایط اعلامی وجود ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در پایان اظهار داشت: طرح خرید برنج پرمحصول در استان مازندران تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.