کد خبر : 14833
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۴
118 views

دیدار رئیس هیات آمادگی جسمانی سپاه کربلا با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران

دیدار رئیس هیات آمادگی جسمانی سپاه کربلا با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران
رئیس هیات آمادگی جسمانی سپاه کربلا در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری جشنواره آمادگی جسمانی در آینده ای نزدیک خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛  مسلم اکبری رئیس هیأت آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا استان مازندران با حضور در اداره کل با  رجبی مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد .

این نشست با حضور دلیری معاون اداره ورزش و جوانان ،بریمانی از اداره ورزش و جوانان ، اسدی تپه سری دبیر هیات آمادگی جسمانی سپاه کربلا استان، قربانیان دبیر شورای سیاستگذاری هیات آمادگی جسمانی سپاه کربلا استان، ارجمند مسئول هماهنگی با ارگان ها و نهادها و سازمان های هیات آمادگی جسمانی سپاه کربلا استان، همراه بود.

مسلم اکبری در این نشست به تشریح اهداف و برنامه ریزی های صورت گرفته هیات پرداخت و  افزود: هیات آمادگی جسمانی بسیج با توجه به رسالت خویش تمام تلاش خود را برای اشاعه رشته های آمادگی جسمانی و کمک به افزایش مهارت و همه گیری آمادگی جسمانی انجام خواهد داد و در اولین قدم، برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره آمادگی جسمانی و نشاط اجتماعی صورت گرفته است.

رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نیز با اشاره به اهمیت گسترش ورزش آمادگی جسمانی در رده های پایه، اظهار کرد: باید برنامه ریزی ریزی های مناسب و کاربردی برای گسترش این رشته در میان تمام رده های سنی انجام پذیرد.

وی با اشاره به اینکه باید ورزش های آمادگی جسمانی در شهرستان ها برای گسترش شور و نشاط اجتماعی در پایگاه محلات و پارک ها گسترش یابد اظهار داشت: اداره کل همکاری همه جانبه ای در این خصوص خواهد داشت تا کارهای ریشه ای در استان انجام پذیرد نه کارهای تبلیغاتی که خروجی ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.