کد خبر : 14881
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۱
126 views

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری قاتل پیرمردهای پول‌دار در محمودآباد

دستگیری قاتل پیرمردهای پول‌دار در محمودآباد
فرمانده انتظامی مازندران گفت: زن ۵۶ ساله‌ای که پس ازدواج با افراد مسن متمول آنان را به قتل می‌رساند در محمودآباد دستگیر شد و به ۷ فقره قتل اعتراف کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار حسن مفخمی‌شهرستانی اظهار کرد: در پی مرگ مشکوک پیرمرد ۸۲ ساله‌ای در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در جریان رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد با بررسی های همه جانبه به همسر ۵۶ ساله مقتول  مشکوک شدند و وی را دستگیر کردند .

مفخمی اظهار داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه دخالتی در مرگ همسر خود بود، در مواجهه با ادله های پلیسی به قتل وی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی، افزود:  با توجه به این که در بررسی سوابق ازدواج متهم، سایر همسران وی که افرادی مسن و دارای تمکن مالی مناسب بوده اند به طرز مشکوکی جان باخته بودند، متهم تحت بازجویی های فنی قرار گرفت .

وی با بیان این که متهم با افزودن مواد بیهوش کننده در نوشیدنی های همسران خود آنان را بیهوش کرده و سپس آنان را به قتل می رساند، بیان داشت: این جانی حرفه ای در ادامه تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۶  فقره قتل در سایر شهرستان های استان اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که متهم با شناسایی افراد مسن و دارای تمکن مالی با دریافت مهریه ای سنگین با آنان ازدواج کرده و سپس تصمیم به قتل آنان می گرفت، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و تحقیقات پلیس برای بررسی و جزئیات سایر قتل های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.