کد خبر : 14877
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
154 views

مشکل تامین مواد اولیه برای کارخانه‌های لبنیات داریم

مشکل تامین مواد اولیه برای کارخانه‌های لبنیات داریم
استاندار مازندران با بیان اینکه برای تامین مواد اولیه کارخانه‌های لبنیات با مشکل روبرو هستیم؛ گفت: مشکلات پیش‌روی دامداران توسط متولیان امر برطرف شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه باید توجه ویژه به اقتصاد روستا‌های استان شود اظهار کرد: روستا‌های مازندران ظرفیت‌های زیادی در حوزه کشاورزی و اقتصادی دارد که باید از این ظرفیت‌ها بهره کافی را برد.

وی با اشاره به توانمند سازی پانصد روستا در استان گفت: در مرحله نخست برای صد روستا و برای هر روستا هفت میلیارد تومان با توجه به ظرفیت همان روستا سرمایه گذاری می‌شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه برای تامین مواد اولیه کارخانه‌های لبنیات با مشکل روبرو هستیم افزود: مازندران قطب دامپروری کشور است و باید مشکلات پیش روی دامداران توسط متولیان امر برطرف شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت با کشور چین در ۱۲۵ قلم کالا برای صادرات قرارداد امضا کرده است، تصریح کرد: از این میزان پنج کالا از قبیل مرکبات، برنج، لبنیات، عسل و کیوی جزو محصولات مازندران است که کشور چین نیازمند به واردات این محصولات است.

وی گفت: ما در تولید عسل در کشور رتبه برتر را داریم، اما برای صادرات آن در حوزه صنایع تبدیلی با مشکل رو برو هستیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه سهم ایجاد اشتغال استان در سالجاری ۴۹ هزار نفر است گفت: باید تمامی دستگاه‌ها برای تحقق این امر بسیج شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.