کد خبر : 14897
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۰۲
120 views

دیدار رئیس کمیته دفاع شخصی جودو مازندران با نایب رئیس فدراسیون جودو

دیدار رئیس کمیته دفاع شخصی جودو  مازندران با نایب رئیس فدراسیون جودو
رئیس کمیته دفاع شخصی جودو مازندران با بیان اینکه از این پس احکام مربیگری با امضای رئیس فدراسیون و وزیر ورزش صادر می گردد، گفت: حداقل ۴۵ روز کاری جهت صدور احکام دفاع شخصی جودو زمان خواهد برد.


به گزارش تیتر شمال؛ طی روز جاری، مسلم  اکبری رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران با گرائیلی دبیر و نایب رئیس فدراسیون جودو و ریس کمیته دفاع شخصی فدراسیون جودو، دیدار و گفت‌وگو کرد.

مسلم اکبری در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در این دیدار طاهرخانی مسئول کمیته مربیان دفاع شخصی فدراسیون جودو نیز حضور داشت؛ اظهار کرد: تائیدیه لیست نهایی قبول شدگان و مردودی ها و پیگیری جهت صدور احکام مربیگری درجه ۳ و ۲ ، داوری درجه ۳ و ارتقا دان دفاع شخصی ۱ الی ۴ در بخش آقایان و بانوان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از این پس احکام مربیگری با امضای رئیس فدراسیون و وزیر ورزش صادر می گردد، افزود: حداقل ۴۵ روز کاری جهت صدور احکام دفاع شخصی جودو زمان خواهد برد.

 

رئیس کمیته دفاع شخصی جودو مازندران، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صدور احکام برای کلیه شرکت کنندگان در دوره مربیگری ۱۴۰۱و دوره ثثبیت ۱۴۰۲ که قبولی دریافت نمودند، انجام خواهد شد؛ لذا با توجه به زمان بر بودن این فرآیند، اطلاع رسانی توسط کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران و صدور احکام توسط فدراسیون جودو انجام می گردد.

اکبری تاکید کرد: قبول شدگان این دوره‌ با هماهنگی هیات جودو و اداره کل ورزش و جوانان استان به شهرستان‌ها معرفی و برای آن‌ها توسط هیات و کمیته دفاع شخصی جودو اجازه فعالیت صادر و به طور رسمی می توانند حق فعالیت به عنوان مربی دفاع شخصی جودو داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه قبول شدگان در دوره ها هرچه زودتر باید در سامانه فدراسیون جودو در بخش صدور احکام دفاع شخصی ثبت نمایند؛ گفت: در صورت عدم ثبت نام در موعد مقرر احکام صادر نمی‌گردد و مسئولیت بر عهده شرکت کنندگان می باشد و هیات جودو و کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.