کد خبر : 15012
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
154 views

نائب رئیس هیأت شطرنج استان مازندران خبر داد:

اعلام آمادگی ۳۵ تیم در مسابقات لیگ شطرنج مازندران

اعلام آمادگی ۳۵ تیم در مسابقات لیگ شطرنج مازندران
نائب رئیس هیأت شطرنج مازندران گفت: 35 تیم برای حضور در مسابقات لیگ شطرنج استان اعلام آمادگی کردند و این مسابقات از روز جمعه آغاز می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ پرشان داداشی نائب رئیس هیأت شطرنج استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری هیجدهمین دوره مسابقات لیگ شطرنج استان مازندران، اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها با پنج سال وقفه در استان پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: شطرنج استان مازندران شایستگی بسیار زیادی دارد و باید تلاش کنیم که استان به جایگاه واقعی خود در شطرنج برسد.

نائب رئیس هیأت شطرنج استان مازندران در ارتباط با برگزاری مسابقات هیجدهمین دوره لیگ شطرنج استان مازندران، اظهار کرد: این مسابقات در سه منطقه شرق، غرب و مرکز پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: از نقاط قوت این دوره از برگزاری جذب اسپانسر پرداخت جایزه نقدی به تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها است.

دادشی با اعلام اینکه ۳۵ تیم از نقاط مختلف استان در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند، افزود: به دنبال پویایی رشته شطرنج در استان مازندران هستیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که شطرنج‌بازان استان برای تمرین و مسابقه داشتند، افزود: با پیگیری‌های رئیس هیات شطرنج استان سالن متخص این رشته ورزشی همزمان با افتتاحیه مسابقات به بهره‌برداری می‌رسد.

نائب رئیس هیأت شطرنج مازندران، هزینه برگزاری این دوره از رقابت‌ها را حدود ۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این هزینه با مشارکت کامل بخش خصوصی تامین شده که در نوع خودش در استان کم‌نظیر است.

گفتنی است، هجدهمین دوره لیگ شطرنج استان مازندران با مشارکت ۳۵ تیم از روز جمعه ۱۷ شهریور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.