کد خبر : 15021
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
122 views

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ترک فعل مدیران باید ویژه پیگیری شود

ترک فعل مدیران باید ویژه پیگیری شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ترک فعل‌ مدیران ویژه پیگیری شود گفت: اینکه هر مدیری چهار روز بیاید برود بدون اینکه مشکلی را حل کند خوب نیست.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در دیدار محمدعلی موسی پور گرجی مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد، اقتصاد دریامحور را یک شعار دانست و اظهار کرد: لوازم این شعار باید فراهم شود تا عملیاتی شود، این شعار بسیار شعاری خوب و ضروری است، هر کشوری که دریا دارد اقتصاد دریامحور برایش حیاتی است، تا عقلانیت در مدیریت نباشد هیچ شعاری اجرایی نخواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در بندر امیرآباد، افزود: وجود بیش از هزار هکتار زمین، ظرفیت ۷ میلیون تنی تخلیه و بارگیری در سال، واردات ۲۷۰ میلیارد دلار در سال، ایجاد فرصت در جنگ روسیه و اوکراین و غیره، مشتری و بندر، محصولات و تولیدات همه آماده است، اما چه چیزی باعث می‌شود که نتوانیم تولید و مصرف را به هم وصل کنیم؟ خیانت است یا بی‌کفایتی؟
آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه مدیریت متمرکز باید محوری‌ترین مسئله باشد، خاطرنشان کرد: اینکه هر کسی ساز خودش را بزند مانع مدیریت صحیح است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درخواست یک باغدار مرکبات در سال گذشته که درخواست حل معضل مرکبات را تا سال آینده داشت این را نشان از درک بالای او دانست و گفت: سال بعد هم از راه رسید، چه خوابی برای این باغداران داریم؟ ترک فعل‌ها باید پیگیری شود.
امام جمعه ساری بیان کرد: اینکه هر مدیری چهار روز بیاید برود بدون اینکه مشکلی را حل کند خوب نیست، باید ببینیم گیر کار کجاست، تصمیم گرفتن‌های ناپخته کاری کرد که ترکیه از راه دور ۲۰درصد تقاضای روسیه را برآورده می‌کند اما ما با وجود نزدیکی نمی‌توانیم! این همان بی درایتی است، با زور نمی‌توان گره‌ای را باز کرد.
این مسئول خواستار صحبت با مسئولان بالادستی و استاندار توسط مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد، باهدف تسهیل امورات و سخن گفتن از انجام شده‌ها شد و گفت: نباید صحبت همه از انجام نشدن‌ها باشد، به‌خصوص اینکه برداشت مرکبات هم شروع شده هم باید نیاز داخل و هم خارج را با صادرات برطرف کنیم، متاسفانه شاهدیم از راه قانونی نمی‌توانیم در حالی که راه غیرقانونی در حال جولان است.
وی در پایان با ذکر این سوال که آیا باندی که راه غیرقانونی برایش باز است کانال یا نفوذی برای مانع تراشی انجام کار از طریق راه قانونی دارد؟ اذعان داشت: باید مشخص شود، همچنین اینکه بنادر مازندران باید یک مدیرکل داشته باشند تا پیگیر امورات بوده و بادرایت عمل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.