کد خبر : 15211
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
120 views

۳ فینال بزرگ کشتی‌گیران ایران؛

زمان دقیق مبارزه حسن یزدانی و تیلور

زمان دقیق مبارزه حسن یزدانی و تیلور
حسن یزدانی و دیوید تیلور امشب در فینال کشتی آزاد ۲۰۲۳ قهرمانی جهان به روی تشک می‌روند.


به گزارش تیتر شمال؛ کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران به فینال قهرمانی جهان راه یافت و در ششمین نبرد رو در روی خود با دیوید تیلور دیدار خواهد کرد.

ایران امشب (یکشنبه شب) سه فینالیست دارد که رقابتهای رده بندی و فینال چهار وزن نخست از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه آغاز می شود.

با حذف رضا اطری، ایران در وزن ۶۱ کیلوگرم نماینده ندارد. در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم امیر محمد یزدانی پس از ۵ مبارزه که از ساعت ۱۹:۴۵ آغاز می شود، حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه با رقیب آمریکایی خود مبارزه می کند.

سپس بعد از دو مبارزه، حسن یزدانی در فینال ۸۶ کیلوگرم به مصاف دیوید تیلور می رود که این کشتی حدود ساعت ۲۱ تا ۲۱ و ۱۵ دقیقه خواهد بود. البته با توجه به زمان مسابقات قبلی، ممکن است دقایقی زمان مبارزه یزدانی جلو یا عقب شود.

همچنین، دو کشتی پس از فینال یزدانی، امیر حسین زارع در فینال سنگین وزن با گنو پتریاشویلی مبارزه می کند که این مسابقه حدود ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه خواهد بود. همچنین از ساعت ۱۲ ظهر امروز، جدول مقدماتی رقابت‌های چهار وزن دوم آغاز می شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از عصر روز گذشته در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و نمایندگان مازندرانی تیم ملی در روز نخست به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کردند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ و ضربه فنی جایدن لاورنس از استرالیا را از پیش رو برداشت.

وی در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر صفر بات اردن بیامباسورین از مغلوستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت.

وی در این مرحله مایلز ناظم امینه دارنده مدال برنز المپیک از سن مارینو را با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر جاورایل شاپیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

نماینده کشورمان در دیدار فینال به مصاف دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۱ پاتریک اولنزین از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر ماگومد خانیف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این دیدار ارنظر آکماتالیف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قرقیزستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

یزدانی در این دیدار با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل رمضان رمضان‌اف کشتی‌گیر روسی‌الاصل و دارنده مدال نقره اروپا از بلغارستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را از پیش رو برداشت.

وی در دور سوم مقابل یونووان اسمیت از پورتوریکو با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۴ دانیل لیگتی از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

زارع در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه گذشت و با جبران شکست سال گذشته، راهی دیدار فینال شد.

همچنین در وزن ۶۱ کیلوگرم، رضا اطری دیگر مازندرانی تیم ملی، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه یک بر یک (اخطار ۳۰ ثانیه) مغلوب کودای اوگاوا از ژاپن شد و با توجه به شکست این حریف ژاپنی مقابل کشتی‌گیر آمریکایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.