کد خبر : 15334
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
116 views

استاندار مازندران:

بسیجیان در اغتشاشات سال گذشته برای حفظ اسلام در صحنه حضور داشتند

بسیجیان در اغتشاشات سال گذشته برای حفظ اسلام در صحنه حضور داشتند
استاندار مازندران با بیان این که، اغتشاشگران امسال دیگر رمقی برای حضور دوباره در خیابان ها نداشتند، گفت: بسیجیان سال گذشته برای حفظ اسلام در صحنه حضور داشتند.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور روز یکشنبه در جریان عیادت از موسی عنایتی بسیجی جوان ۱۷ ساله که در اغتشاشات پارسال با مصدومیت و ضایعه نخاعی به درجه جانبازی نائل شد، اظهار داشت: به‌واسطه حضور و ایستادگی فعالانه جوانان بسیجی و همرزمان شما، اغتشاشگران دیگر از رمق افتاده اند.
وی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات سال گذشته اگر جوانان بسیجی حضور فعالانه در خیابان ها نداشتند معلوم نبود که چه اتفاقی می افتاد و اغتشاشگران چه بلایی سر کشورمان می آوردند.
وی خطاب به جوان بسیجی با بیان اینکه افرادی همانند شما برای مسئولان تذکر هستند، گفت: جوان بسیجی برای حفظ اسلام و نایب برحق امام زمان (عج)، خودش را به خطر انداخت تا اسلام و رهبری آسیب نبیند و این بزرگترین درس برای تمام افراد است.
استاندار مازندران افزود: کارهایی که این بسیجیان برای خاموش کردن اغتشاشات اخیر انجام داده اند با هیچ چیز در دنیا قابل قیاس و ارزش گذاری نیست.

استاندار مازندران: بسیجیان در اغتشاشات سال گذشته برای حفظ اسلام در صحنه حضور داشتند

حسینی پور بیان کرد: از دیدگاه خداوند متعال، بسیجیان بعنوان افراد خاص انتخاب شدند تا از اسلام و رهبری دفاع کنند و این بالاترین درجه افتخار است.
وی گفت: حداکثر تلاشمان را خواهیم کرد تا با استفاده از بهترین تجهیزات و کادر درمان پزشکی، این جوان بسیجی قطع عضو که پزشکان امید به بهبودی وی دارند را دوباره احیا کنیم تا به سلامتی کامل برسد.
وی ادامه داد: بنده بعنوان استاندار مازندران شخصا پیگیر روند درمانی این جوان بسیجی خواهم بود تا در کمترین زمان، شرایط برای احیای دوباره و بازگشت سلامتی این جوان بسیجی فراهم شود.
وی دستور داد تا تجهیزات پزشکی و درمانی مورد نیاز از جمله مانند تخت، ویلچر و تشک در اختیار این جوان بسیجی قرار گیرد و در صورت لزوم برای ادامه وضعیت درمانی به یکی از بهترین بیمارستان های تهران اعزام شود.

سید محمود حسینی پور روز یکشنبه با همراهی فرمانده سپاه کربلای مازندران و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ساری، با موسی عنایتی از بسیجیان فعال قائمشهری که سال گذشته برای ایجاد امنیت و مقابله با آشوبگران و اغتشاشات از ناحیه سر و گردن مصدوم و به ضایعه نخاعی دچار شد، دیدار و از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.
موسی عنایتی از جوانان بسیجی قائمشهر که در حال تلاش برای برقراری نظم و امنیت و مقابله با فتنه گران بود، در اغتشاشات اخیر از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفت که پس از آسیب دیدگی چند مهره، دچار ضایعه نخاعی شد.
نماینده عالی دولت در مازندران در این دیدار، با اهدای گل و لوح، از جوان بسیجی قائمشهری که در راه پاسداری از ارزش های اسلامی در اغتشاشات اخیر دچار ضایعه نخاعی شده است، تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.