کد خبر : 15363
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۹
109 views

رئیس پلیس‌راه مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
رئیس پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا صبح روز شنبه هشت مهرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ یدالله جهان‌تاب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به‌منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت هفت صبح روز شنبه هشت مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس‌راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به‌غیراز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز شدآمد تا ساعت هفت صبح روز شنبه چهارشهریورماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن شدآمد در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه پنج و ۶ مهرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت سه بعدازظهر تا ۲۴ همان روزها از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن شدآمد در محور مذکور از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه و شنبه هفت و هشت مهرماه از آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت سه بعدازظهر تا ساعت ۲۴ همان روزها از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه پنج مهرماه و همچنین از ساعت هفت صبح تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ مهرماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان افزود: تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت دو بعدازظهر تا ساعت ۲۲ روز جمعه هفت مهرماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

جهان‌تاب یادآور شد: اجرای محدودیت‌های پیش‌بینی‌شده منوط به افزایش حجم ترددها بوده و در صورت عادی بودن ترافیک با هماهنگی محدودیت‌ها کان لم‌یکن تلقی می‌شود.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی‌ورانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس‌راه استان تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.