کد خبر : 15538
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
231 views

نشست هم‌افزایی هیئت‌های ورزشی و بسیج ورزشکاران برگزار شد؛

هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا در جمع ۲ هیات برتر مازندران

هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا در جمع ۲ هیات برتر مازندران
در نشست هم انديشی« تبیین، روشنگری و هم‌افزایی هیئت‌های ورزشی استان و بسیج ورزشکاران» برگزار شد از هیات‌های برتر استان تجلیل شد.


به گزارش تیتر شمال؛ صبح امروز نشست هم انديشی تربیت بدنی سپاه کربلا استان مازندران و اداره کل ورزش و جوانان تحت عنوان «جلسه تبیین، روشنگری و هم‌افزایی هیئت‌های ورزشی استان و بسیج ورزشکاران» با مسئولان تمامی هیات‌های ورزشی اداره کل و هیات‌های منتخب بسیج به میزبانی تربیت بدنی سپاه کربلا و بسیج ورزشکاران در مجموعه رفاهی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

این نشست با حضور سرهنگ غفارپور معاون تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا، دکتر رجبی مديرکل ورزش و جوانان استان، سرهنگ جلیلیان مسئول بازرسی هیات های ورزشی سپاه کربلا، سرهنگ برزگر مسول نظارت و ارزیابی هیات های ورزشی، سرهنگ صفی نیا مسئول قهرمانی،سرهنگ اخوان دبیر شورای رزمی استان، عابدی رئیس هیات والیبال بسیج، آذری ریس هیات جودو بسیج، شمس مسئول تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران تنکابن، دکتر قربانیان دبیر شورا سیاست گذاری هیات و ابوطالبی رئیس هیات آمادگی جسمانی از اداره کل و مسئولان هیات های ورزشی مازندران، همراه بود.

 

سرهنگ غفارپور معاون تربیت بدنی سپاه کربلا و مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران در جمع مسئولان هیات‌های ورزشی، اظهار کرد: باید معنویت و اخلاق را در ورزشکاران ایجاد کرد و اگر به دنبال رواج فرهنگ بصیرت، معنویت و آمادگی جسمانی در جامعه هستیم باید ورزش همگانی را رواج دهیم.

وی، توجه ویژه به حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اخلاقی را مورد اشاره قرار داد و گفت: نامگذاری مسابقات بنام شهدای شاخص باید در دستور کار قرار بگیرد.

معاون تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا در هیات های ورزشی، ترویج گروه های جهادی در ورزش از مباحثی است که باید مورد توجه باشد.

مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران با تاکید بر اهمیت موضوع تبیین تاکید کرد: انتظار است اعزام های راهیان نور ورزشکاران در قالب آشنایی با پیشرفت نظام و دستاوردها هم صورت گیرد.

این مسئول ادامه داد: همانطور که در حوزه مدال آوری رتبه برتر را در کشور داریم در بحث فرهنگی هم باید تلاش کنیم تا پیشگام باشیم.

غفارپور گفت: تقویت و توجه به بخش بانوان در اولویت قرار گیرد چون بیشتر جامعه هدف ما بانوان هستند.

وی با اشاره به اینکه، هیات ها نقش بسیار مهمی در جامعه می‌توانند داشته باشند، گفت: توجه به ورزشکارانی که مقابل رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه نمی دهند در نظر گرفته شود و اهدای مدال به خانواده های شهدا نیز باید نظام مند واز اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی هیئت‌ها باشد.

مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران در این نشست تاکید کرد: برای رسیدن به توسعه در ورزش باید فکرها در هیات های ورزشی تغییر کند و با افکار جدید و نوآوری، رشته های ورزشی نیز همگانی شود.

رجبی مديرکل ورزش و جوانان نیز در جمع روسا و مسئولان هیات های ورزشی استان، گفت : برنامه ما این‌است که هر ماه در شهرستان های مختلف یک برنامه ورزش همگانی را به اجرا درآوریم و هیات های شهرستان نیز باید به درستی ساماندهی و بصورت دقیق و منظم کار کنند.پ

 

گفتنی است در پایان این نشست  از دو هیات فعال برتر شامل هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا، هیات غریق نجات بسیج و نیز  تربیت بدنی ناحیه بسیج تنکابن تجلیل شد.

شایان ذکر است در این نشست از مهدی خان آرمویی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و مسئول رسانه منطقه یک سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.