کد خبر : 15645
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
179 views

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران:

نخستین مجموعه گردشگری سلامت مازندران در نوشهر افتتاح شد

نخستین مجموعه گردشگری سلامت مازندران در نوشهر افتتاح شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح نخستین مجموعه گردشگری سلامت مازندران رد شهرستان نوشهر خبر داد و گفت: در حوزه گردشگری سلامت در آغاز کار هستیم.


به گزارش تیتر شمال؛ طی روز جاری، نخستین مجموعه گردشگری سلامت مازندران با حضور  مسئولان استانی در نوشهر افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال ۴۰ نفر با ۶ هزار متر زمین و ۱۵۰۰ مربع زیر بنا از سال ۱۴۰۰ با بخش اقامتی، پذیرایی، کافی‌شاپ، رستوران، حوزه سلامت لیزر، لاغری، دندانپزشکی بانوان، پزشک، کارشناس تغذیه، اقدامات سرپایی و کاشت مو، امروز به بهره‌برداری رسید.

صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در آیین افتتاح مرکز گردشگری سلامت بام دریا نوشهر، اظهار کرد: برای توسعه و گسترش گردشگری سلامت باید دو وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بهداشت و درمان با هم نشست‌های تعاملی داشته باشند.

وی با بیان این نکته که باید برای جذب توریست در مرکز گردشگری سلامت برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مطلوب صورت گیرد؛ افزود: برای فعالیت و تبلیغات این مجموعه باید با آژانس‌های خدمات مسافرتی ارتباط برقرار کنید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، با بیان اینکه در حوزه گردشگری سلامت در آغاز کار هستیم، خاطرنشان کرد: باید تمام موانع در این حوزه برطرف شود.

برزگر با اشاره به اینکه باید نگاه بسته به گردشگری سلامت تغییر کند، ادامه داد: باید برای توسعه گردشگری سلامت برنامه‌ریزی‌های بسیار صورت گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، متذکر شد: منابع مالی از سمت وزارت‌خانه به استان جهت سرمایه‌گذاری در استان بسیار محدود است.

لزوم توجه به خدمات بسیار ارزان قیمت در حوزه بهداشت و درمان 
محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت نیز در این مراسم، گفت: باید برای توسعه این مرکز و جذب گردشگر تلاش بسیار صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به خدمات بسیار ارزان قیمت بهداشت و درمان، وزارت میراث فرهنگی باید در این خصوص پیگیری کند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، خاطرنشان کرد: آژانس‌های هوایی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها می‌توانند برای جذب گردشگر و استفاده از اقدامات این مجموعه کمک بسیار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.