کد خبر : 15673
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
109 views

در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران مطرح شد؛

ارائه خدمات فناورانه و هوشمند رویکرد امروز پلیس/دشمنان بدنبال خدشه به امنیت مردم هستند

ارائه خدمات فناورانه و هوشمند رویکرد امروز پلیس/دشمنان بدنبال خدشه به امنیت مردم هستند
صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مازندران با حضور نماینده ولی فقیه  و استاندار مازندران در ساری برگزار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مازندران با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار مازندران، فرمانده سپاه کربلا و مسئولان استانی و شهرستانی در ساری برگزار شد.

سردار محمدحسن مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی مازندران در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مازندران،  با اظهار این که بر اساس فرامین ناجا، مهمترین ماموریت های پلیس در مازندران موضوع اشراف اطلاعاتی با همکاری و مشارکت سپاه کربلا در استان است، ادامه گفت: این ماموریت با رویکرد پیشگیرانه و خنثی کردن تهدیدات احتمال است.

وی کاهش سرقت را به عنوان دغدغه‌ جدی مردم مازندران را از دیگر ماموریت پلیس در استان عنوان کرد و گفت: برخورد جدی با سارقان و مالخر ها در حال انجام است.

فرمانده انتظامی مازندران برخوردار قاطع با کسانی که قصد ناامنی با مردم و گردشگران دارند را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: در سریعترین فرصت با ناامن کنندگان برخورد قاطع می شود.

سردار مفخمی شهرستانی، مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات را ماموریت مهم و جدی پلیس مازندران عنوان کرد و گفت: پیشگیری از اجتماعات غیر قانونی در مازندران با اقتدار همراه با آرامش و تدابیر نیز برنامه ریزی شده است.

وی مقوله ترافیک را به عنوان یکی از مشکلات جدی استان عنوان کرد و افزود: باید با مدیریت و همکاری مردم تلفات جاده ای را محقق کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران به ثبت تردد ۲۶میلیون و ۳۰۰هزار خودرو طی سال جاری در مازندران اشاره کرد و گفت: مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر از دیگر ماموریت پلیس مازندران است که با اشراف اطلاعاتی در ۶ ماهه امسال ۹درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر عملیاتی شد.

سردار مفخمی شهرستانی، یکی از رویکردهای پلیس، استفاده از ظرفیت‌های فناورانه است که با استفاده از سامانه «پلیس من» به صورت فناوری و در دسترس مردم استان است.

وی افزود: برون سپاری خدمات قضایی که جا دارد از دستگاه قضا تشکر کنم از دیگر خدمات پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد:  ارتباط الکترونیکی با پزشکی قانونی، گذرنامه و گواهینامه از دیگر خدمات پلیس فناورانه است.

این مسئول ادامه داد: در بحث پیشگیری، معاونت وظیفه و عملکرد ونظارت عمومی و انتقادات و پیشنهادات، استعلام خلافی، پلاک، صدور سند خودرو از دیگر این خدمات سامانه پلیس من است.

سردار مفخمی گفت: در حوزه آگاهی نیز ثبت استعلام خودرو مکشوفه و سایر خدمات در این سامانه انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه انجام طرح محله ور پلیس از دیگر اقدامات پلیس است که همراهی و دغدغه مندی مردم را شاهد هستیم؛ گفت: اطلاعات مردمی به پلیس ارسال و به صورت عملیاتی عمل خواهیم کرد و در پیشگیری از جرایم سایبری در کاهش وقوع جرایم عملکرد مطلوب پلیس در حال انجام است.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران نیز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مازندران  گفت: به فرموده امام راحل، «مردم با آغوش باز از پلیس پشتبیبانی می‌کنند» و این مفهوم ویژه دارد که در جمهوری اسلامی ایران، پلیس از متن مردم است.

وی افزود: این بدان معنا است که پلیس از متن مردم است و عملکرد پلیس باید مورد رضایت مردم باشد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مقوله امنیت در این نظام یک مقوله مردمی است و پس از انقلاب بخش اعظمی از ارتش شاهنشاهی به دامن مردم بازگشتند.

این مسئول ادامه داد: این افتخار نظام جمهوری اسلامی کشور است که امروز پلیسی مقتدر و با ایمان داریم  و در هیچ کجای دنیا چنین پلیسی را سراغ نداریم.

حسینی‌پور عنوان کرد: پلیسی که با ایمان خدمت می‌کند شهادت نیز یکی از آرزوهایش است و لذا اینگونه است که در یکسال گذشته بیشترین شهدا را در فراجای کشور داشتیم.

وی افزود: جوانان مومن و مقتدری که جانشان را در راه امنیت کشور فدا کردند.

استاندار مازندران با اشاره به خدمات پلیس مازندران به ۳۰ میلیون مسافر ورودی به استان، گفت: خدمات پلیس، تلاش بی وقفه در جهت برقراری آرامش و امنیت بر کسی پوشیده نیست و مردم ولایتمدار مازندران شاهد فداکاری‌های آنان هستند.

وی افزود: امروز دشمنان قسم خورده، اعتقادات و باورهای جوانان غیور ایران اسلامی، وحدت و انسجام مردم شهیدپرور را نشانه رفته‌اند؛ چرا که دشمنان در طول سال‌ها از تسخیر مرزهای زمینی نا امید شدند و به سراغ جنگ مغزها رفته‌اند که بسیار از جنگ نظامی خطرناک‌تر است.

استاندار مازندران اعلام کرد: امروز حتما باید مجهز به تمامی فناوری‌های نوین دنیا شویم تا متناسب با تهدیدات امروز ماموریت‌هایمان را تعریف کنیم.

این مسئول مطرح کرد: دشمنان بدنبال خدشه به امنیت مردم و کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی هستند و در مقابل نیروی انتظامی چنین اجازه‌ای را به آنان نخواهد داد.

حسینی‌پور اشاره کرد: ما از پلیس راهور بی نظیری برخورداریم، چرا که از زیرساخت‌های خوبی به نسبت خودروهای وردی به استان برخوردار نیستیم.

وی متذکر شد: اجرای طرح امنیت محله محور بسیار مورد استقبال و رضایت مردم قرار گرفت و امید می‌رود با برنامه‌ریزی همه جانبه، این استان همچون گذشته یک استان امن کشور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.