کد خبر : 15795
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
124 views

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

کشاورزی مازندران باید با یک جراحی تحول‌آفرین به سمت کشاورزی دانش بنیان و اقتصادی پیش رود

کشاورزی مازندران باید با یک جراحی تحول‌آفرین به سمت کشاورزی دانش بنیان و اقتصادی پیش رود
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه باید از کشاورزی متکی به دولت دور شویم؛ گفت: با جدی گرفتن تشکل‌ها و جراحی تحول آفرین بخش کشاورزی به سمت کشاورزی دانش بنیان و اقتصادی به مجموعه‌ای قدرتمند مبدل می‌شویم.


به گزارش تیتر شمال؛ بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نشست امروز خود با اتحادیه ها و تشکل‌های بخش کشاورزی، گفت:  اتحادیه‌ها،تشکل‌ها و صنوف کشاورزی مازندران می‌بایست ساماندهی شوند و به مجموعه‌ای قدرتمند تبدیل شوند.

وی افزود: دولت‌های پیشرفته، اتحادیه‌ها و تشکل‌های قدرتمند دارند و منشأ قدرت بخش کشاورزی اتحادیه‌ها هستند و تشکل‌ها به بخش کشاورزی قدرت می‌دهد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه پل رسیدن موفق حاکمیت و انتقال سیاست‌های دولت به کشاورزان، اتحادیه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: همانطور که کشاورزی محور استقلال است، این مهم با حمایت و همراهی تشکل‌ها محقق خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه بخش کشاورزی مردمی ترین بخش نظام است و فعالیت های ما حول این محور خواهد بود؛ تاکید کرد: فرصت خدمت با جدی گرفتن تشکل‌ها و جراحی تحول آفرین بخش کشاورزی به سمت کشاورزی دانش بنیان و اقتصادی با همراهی و همکاری اتحادیه‌ها و تشکل‌ها پیش خواهد رفت.

مومنی با اشاره به ضرورت دانش بنیان کردن بخش کشاورزی، اعلام کرد: اگر نگاه دانش محور به کشاورزی داشته باشیم، قطعا می‌توانیم برای همه مشکلات و دغدغه‌های این حوزه راهکار مناسب پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: به دنبال افزایش تصدی‌گری تشکل‌ها و واگذاری امور به مردم هستیم و باید از کشاورزی متکی به دولت دور شویم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برنج مازندران باید در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس عرضه شود؛ گفت:  قرارگاه برنج، مرکبات و طیور در جهاد کشاورزی مازندران راه اندازی شد تا مشکلات این محصولات به صورت قرارگاهی بررسی و رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.