کد خبر : 15903
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۳۷
161 views

معاون دادگستری مازندران تشریح کرد؛

اما و اگرهای احداث مجتمع تفریحی در شرق مازندران/اقدامات قضایی بازگشت زمین ۶۰ هکتاری به بیت‌المال در حال انجام است

اما و اگرهای احداث مجتمع تفریحی در شرق مازندران/اقدامات قضایی بازگشت زمین ۶۰ هکتاری به بیت‌المال در حال انجام است
معاون دادگستری مازندران از بررسی دلیل کُندی اجرای "طرح مجتمع گردشگری و اقامتی آبادگران " گلوگاه خبرداد و گفت:‌ در صورت مشخص شدن قصور هیات مدیره، تصمیمات قضایی برای باز پس‌گیری زمین ۶۰ هکتاری واگذار شده اتخاذ می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت الاسلام سید مرتضی موسوی روز سه شنبه در گزارشی به خبرنگاران گفت: سالهای قبل شرکت آبادگران ایران با همراهی یک سرمایه گذار درخواست زمین برای احداث مجتمع تفریحی و اقامتی در شهرستان گلوگاه کرد و با همراهی دولت زمین مورد نیاز در اختیار آنها قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ مجتمع گردشگری و اقامتی آبادگران براساس تفاهم نامه ای که در گذشته امضا شد قرار شد در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد که تاکنون این مهم محقق نشد.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران گفت: حتی براساس توافقی که در آن زمان انجام شد بنا بر این بود تا در مجموعه های خدماتی و رفاهی و حتی در ساخت و ساز آنها از نیروی کار بومی شهرستان گلوگاه استفاده شود تا با این روش فرصت اشتغالزایی نیز برای شهروندان ایجاد شود.

اقدام قضایی علیه حراج زمین ۶۰ هکتاری گلوگاه
 معاون قضایی، ‌اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران

وی افزود: پیگیری های انجام شده نشان می دهد بعد از گذشت سالها از اعطای زمین برای اجرا، این طرح تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که هیات مدیره این مجموعه دلیل بخشی از کُندی این طرح را عقب نشینی دریا اعلام کرد.

به گفته حجت الاسلام موسوی اگر موضوع این گونه که هیات مدیره طرح اعلام کرده است باشد آن میزان زمین می بایست برگشت داده شود و به بیت المال برگردد.

وی از انجام بازدید برای آبان ماه امسال از محل اجرای این طرح خبر داد و گفت:‌ گزارش این بازدید به رییس کل دادگستری مازندران به عنوان رییس شورای حفظ حقوق بیت المال گزارش می شود.

وی اعلام کرد: طی بازدیدی که پارسال از این طرح انجام شد موارد به فرمانداری گلوگاه و دیگر مسوولان مربوط گزارش داده شد تا مشکلات موجود رفع شود.

حجت الاسلام موسوی، متراژ زمین اجرای این طرح را حدود ۶۰ هکتار اعلام کرد.

مجموعه اقامتی توریستی دریای آرام گلوگاه با سرمایه گذاری شرکت مجتمع توریستی و رفاهی آبادگران ایران، در زمینی به وسعت ۷۷ هکتار واقع در پنج کیلومتری شهر گلوگاه در مجاورت خلیج گرگان قرار دارد .

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.