کد خبر : 15940
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
115 views

حضور رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا در افتتاحیه المپیاد کشوری آمادگی جسمانی

حضور رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا در افتتاحیه المپیاد کشوری آمادگی جسمانی
رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا در آیین افتتاحیه المپیاد آمادگی جسمانی کشور در مجموعه ی ورزشی کارگران تهران حضور یافت.


به گزارش تیتر شمال؛ مسلم اکبری رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا در آیین افتتاحیه المپیاد آمادگی جسمانی کشور در مجموعه ی ورزشی کارگران تهران حضور یافت.

ورزشکاران استان مازندران نیز در رشته های آمادگی جسمانی، کلیستنیکس و کتل بل در دو بخش آقایان و بانوان که به عنوان منتخبین استان حضور داشتند.

گفتنی است برادر مسلم اکبری رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا و ناصر ابوطالبی سرپرست هیات آمادگی جسمانی مازندران ، خانم لطفی نایب رییس و دبیر این هیات آقای حسین لطفی و آقای مصطفی جوادیان مشاور هیات آمادگی جسمانی استان نیز تیم‌های اعزامی را همراهی کردند.

در متن و حاشیه ی این مراسم دیدارهایی نیز صورت پذیرفت و از آن جمله جناب آقای دکتر گواری سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی ج‌.ا.ا با مسلم اکبری رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا و ابوطالبی سرپرست هیات آمادگی جسمانی مازندران دیدار نمودند.

در این گفت‌وگو که دکتر کیانی زاده مدیرکل اموزش و استعداد یابی وزارت ورزش و جوانان، خانم دکتر مطلبی نایب رییس فدراسیون،  علیشایی دبیر فدراسیون آمادگی جسمانی،  صداقتی رییس کمیته امور استانهای فدراسیون ، ایرجی معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و  امیرعظیمی سرپرست هیات استان تهران نیز حضور داشتند ضمن تشکر از همکاری سازنده ی هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه استان و هیات آمادگی جسمانی استان مازندران بر لزوم همکاری همه جانبه در موارد مشترک تاکید شد.

همچنین با اشاره به گستردگی جامعه ی هدف در مازندران، اقدام مشترک هیات آمادگی جسمانی استان و هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا در توسعه ی ورزشهای آمادگی جسمانی در میان تمام اقشار جامعه، به جهت آگاهی بخشی و سلامت عمومی، امری ضروری قلمداد گردید که این هم پوشانی بدون شک شاخص های سلامت ذهنی و بدنی در استان مازندران را تعالی خواهد بخشید و در همین راستا نیز ارتباط بین نهادهای متناظر سایر استانها مورد توجه قرار گرفت.

نمایندگان استان مازندران در این نشست صمیمانه با بیان ظرفیت بالای استان در تمامی زمینه ها عنوان داشتند که در بسیج عمومی نیروهای فعال آمادگی جسمانی در سراسر کشور، مازندران این توانایی را دارد تا به عنوان پل ارتباط بین تمام فعالین این عرصه در کشور به عنوان استان پایلوت اقدام نماید که البته نیازمند هماهنگی و برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.