کد خبر : 15988
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۴۵
178 views

با حضور برترین برندهای کشور؛

خیز بلند ساری برای تبدیل به قطب توانمند نمایشگاهی صنعت ساختمان/نمایشگاه چهارم با استقبالی کم‌سابقه پایان یافت

خیز بلند ساری برای تبدیل به قطب توانمند نمایشگاهی صنعت ساختمان/نمایشگاه چهارم با استقبالی کم‌سابقه پایان یافت
نمایشگاه صنعت ساختمان ساری با حضور برترین برندهای کشور و ارائه آخرین تکنولوژی‌های این صنعت، پس از ۴ روز به کار خود پایان داد.


به گزارش تیتر شمال؛ در حالی چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در مجموعه دهکده نمایشگاهی نیاوران ساری، کار خود را از ۲۵ مهرماه آغاز کرد که امروز ۲۸ مهرماه به کار خود پایان می‌دهد.

این نمایشگاه، میزبان بسیاری از فعالان صنعت ساختمان از مازندران گرفته تا اقصی نقاط کشور بود تا گوی سبقت را از نمایشگاه‌های گذشته صنعت ساختمان هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی برباید.

از نکات قابل توجه این نمایشگاه در مدت چهار روزه برگزاری می‌توان به استقبال چشمگیربازدیدکنندگان از این نمایشگاه، حضور برندهای برتر تولید داخلی و حتی برندهای خارجی و ابتکار جالب شرکت مجری در  دعوت از تشکل‌ها و انجمن‌های مرتبط صنعت ساختمان با در اختیارگذاشتن غرفه‌های رایگان بود.

فاطمه حسنی‌ پیام رئیس هیات مدیره شرکت مهرگان رویداد پارسه، مجری برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان در مرکز مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه با بیش از ۱۰۰ واحد از برندها و واحدهای برتر صنعت ساختمان از ۲۵ الی ۲۸ مهرماه به مدت چهار روز برگزار شد.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه، معرفی آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت ساختمان در این حوزه بوده است.

رئیس هیات مدیره شرکت مهرگان رویداد پارسه، خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری این نمایشگاه نیز چندین ورک‌شاپ و کارگاه آموزشی در خلال کار نمایشگاه برگزار کردیم.

حسنی‌ پیام، اعلام کرد: تبلیغات بسیار گسترده‌ای را در جهت هر چه بیشتر حضور مخاطبین تخصصی این نمایشگاه انجام دادیم.

 

وی تصریح کرد: این نمایشگاه، بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در استان مازندران محسوب می‌شود که بر اساس اطلاع‌رسانی و توانمندی‌های شرکت مجری، بسیاری از برندهای صنعت ساختمان کشور در این نمایشگاه حاضر شدند و توانمندی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

 

رئیس هیات مدیره شرکت مهرگان رویداد پارسه، اعلام کرد: در این نمایشگاه میزبان واحدهای شرکت‌کننده از شهرهای مشهد، تهران، اصفهان، یزد، مازندران و اقصی نقاط کشور و حتی نمایندگی‌های چندین برند خارجی بودیم.

حسنی‌ پیام، اذعان کرد: گروه کلایی نمایشگاه صنعت ساختمان ساری در زمینه‌های تاسیسات، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، درب و پنجره، سنگ و کاشی و سرامیک، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، لوله و اتصالات، تزیینات داخلی و غیره بوده است.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه به لحاظ بازدید، یکی از موفق‌ترین نمایشگاه‌ها به لحاظ استقبال با توجه به تبلیغات بسیار گسترده‌ای که صورت گرفت، محسوب می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت مهرگان رویداد پارسه، اضافه کرد: ما تلاش کردیم تا با حضور انجمن انبوه‌سازان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، انجمن صنفی مجریان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران و سایر ارگان‌های مرتبط با گروه‌های کالایی این نمایشگاه، جذب حداکثری مخاطبان تخصصی را رقم بزنیم.

حسنی پیام تصریح کرد: ما بدنبال آن هستیم تا با توجه به پتانسیل‌های موجود خود استان مازندران که بالاترین آمار ساخت‌وساز را در میان تمامی استان‌های کشور را دارا است و بستر بسیار مناسبی را به لحاظ پتانسیل‌ها دارد، استان مازندران و به ویژه شهر ساری را به یک برند تبدیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هدفگذاری ما آن است تا ساری را به عنوان بیلدکس استان مازندران تبدیل کنیم و نمایشگاه صنعت مرکز مازندران را به یکی از نمایشگاه‌های قدرتمند صنعت ساختمان تبدیل کنیم.

رئیس هیات مدیره شرکت مهرگان رویداد پارسه، مطرح کرد: هر چند برخی کاستی‌ها و ضعف‌ها هم وجود دارد اما به هر صورت ما تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار خواهیم بست و لازمه این هدف ایده‌آل ان است که در خود استان نیز چنین بستری را فراهم و دنبال کنند.

حسنی پیام متذکر شد: برگزاری ورک‌شاپ‌های رایگان و تخصصی از روز نخست و تا روز اختتامیه، یکی از مزیت‌ها و وجه تمایز این نمایشگاه با نمایشگاه‌های مشابه قبلی بود که مورد استقبال فراوانی هم از سوی مهمانان و هم از سوی انجمن‌های تخصصی قرار گرفت.

 

حمیدرضا صالحی مدیرعامل شرکت مهرگان رویداد پارسه، مجری برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان در مرکز مازندران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در نمایشگاه صنعت ساختمان ساری تلاش کردیم تا تمامی زیرشاخه‌های این صنعت اعم از تاسیسات، سرمایش، گرمایش، درب و پنجره و غیره را در گرده هم بیاوریم.

وی افزود: تمامی شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، از برندها و تولیدکنندگان برتر کشور هستند و اصلا بحث فروشگاهی نداریم و تماما تولیدکنندگان به‌نام وخوش‌نام صنعت ساختمان کشور هستند.

مدیرعامل شرکت مهرگان رویداد پارسه، خاطرنشان کرد: علیرغم تصورات و سوابقی که در گذشته وجود داشته اما بازدید از این نمایشگاه بسیار خوب بوده، بنحوی‌که ۱۰۰ درصد شرکت‌کنندگان  از حضور در در این نمایشگاه، خشنود هستند.

 

صالحی تاکید کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه دستاوردها، تکنولوژی و ارائه آخرین تکنولوژی‌ها در صنعت ساختمان کشور با در نظر گرفتن بهینه‌سازی مصرف انرژی، حمایت از تولیدکننده داخلی و آشنایی مصرف‌کنندگان با برندها و محصولات مرتبط با ساختمان بوده است.

وی مطرح کرد: در کنار برگزاری نمایشگاه، کاری که توانستیم انجام دهیم آن بود که برخی از تشکل‌های مرتبط به این نمایشگاه نظیر انجمن انبوه‌سازان، انجمن مجریان ساختمانی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای محمد باقر(ع) و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ مازندران را هم پای کار آوردیم و در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت مهرگان رویداد پارسه، اعلام کرد: برای تکمیل‌تر شدن و غنای این نمایشگاه، فضای کارگاهی و کلاس‌های آموزشی را تجهیز کردیم که هر شرکت، دانشگاه و انجمنی که تمایل داشته باشد بتواند به صورت رایگان، علاقمندان به موضوع ساختمان را در خصوص موارد مختلف، اطلاع‌رسانی کنند و آگاهی ببخشند.

صالحی عنوان کرد: خوشبختانه با رایزنی‌ها و حمایت انجام گرفته حتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران نیز گواهینامه رسمی حضور در این نمایشگاه و ورک‌شاپ آموزشی را صادر می‌کند.

وی همچنین اظهار کرد: هر چند سازمان نظام مهندسی و انجمن‌های حاضر در این نمایشگاه، حمایت خوبی را در راستای برگزاری این نمایشگاه انجام دادند، اما چون نمایشگاه صنعت دارای سابقه خوبی در مرکز استان نداشته، برخی نیز خیلی محکم ورود پیدا نکردند.

مدیرعامل شرکت مهرگان رویداد پارسه، ادامه دارد: جا دارد از یزدی‌نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، ایمانی رئیس اتاق اصناف ساری کمال تشکر و قدردانی را به جهت حمایت‌شان داشته باشم.

 

صالحی تصریح کرد: استان مازندران به واسطه پتانسیل گردشگری و مهاجرت پذیرشدنش و نیز قرار داشتن در صدر ساخت‌وسازهای کشور، از جذابیت فراوانی برای تولیدکنندگان برخوردار است و شهرستان ساری نیز به واسطه مرکز مازندران می‌تواند محل برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ صنعت ساختمان کشور باشد.

وی اذعان کرد: ما تلاش داریم تا فعالان و مخاطبان تخصصی این صنعت به صورت علمی  با بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا و کشور در صنعت ساختمانی آشنا شوند.

 

مدیرعامل شرکت مهرگان رویداد پارسه، متذکر شد: هدف ما از دعوت انجمن‌های انبوه‌سازان و مجریان ساختمانی نیز در این نمایشگاه آن بوده است که تولیدات را از نزدیک مشاهده و آشنا شوند تا در بروزرسانی صنعت ساختمانی، سرعت بخشیده شود.

صالحی یادآور شد: ما مجری نمایشگاه‌های مختلفی در سطح کشور و حتی کشورهای همسایه هستیم که به زودی و در دی‌ماه امسال نیز نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون و لوستر را در ساری برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است نمایشگاه صنعت ساختمان ساری با ۵۱ غرفه و حضور بیش از ۱۰۰ واحد برتر از اقصی نقاط کشور، امروز ۲۸ مهرماه به کار خود پایان داد.

منبع: مازنداصناف

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.