کد خبر : 16005
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
126 views

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:

یک انبار احتکار لوازم خانگی در مرکز مازندران کشف شد

یک انبار احتکار لوازم خانگی در مرکز مازندران کشف شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی در ساری خبر داد و گفت: ارزش کالا‌های کشف شده از سوی کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در شهرستان ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی مطلع شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و اداره صمت شهرستان ساری از این انبار بازدید کرده و در بازرسی از آن ۱۸۷ دستگاه انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، کولر اسپلیت، ماشین ظرفشویی، آبگرمکن و … کشف کردند که طبق نظریه کارشناسان صمت با توجه به عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبار‌ها و سامانه تجارت از مصادیق احتکار محسوب گردید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده از سوی کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ محمدپور متذکر شد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا‌های اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم. ایشان ضمن تقدیر و تشکراز مساعدت و معاضدت هموطنان عزیز در کل استان مازندران درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.