کد خبر : 16171
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
166 views

فرمانده انتظامی نوشهر خبر داد:

دستگیری عاملان تیراندازی در بخش مرکزی نوشهر

دستگیری عاملان تیراندازی در بخش مرکزی نوشهر
فرمانده انتظامی نوشهر گفت: افردی كه در بخش مرکزی شهر اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و مغازه‌ها کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ اکبر درویشی با اشاره به دستگیری عاملان تیراندازی در بخش مرکزی نوشهر اظهار کرد: ابتدای تیرماه سال‌جاری در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات بخش مرکزی شهرستان، اکیپی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد دو نفر با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت دو مغازه متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی نوشهر تصریح کرد: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهمان، آنان را که برای فرار از چنگال قانون در یکی از شهرستان‌های همجوار مخفی شده بودند، دستگیر کردند.

درویشی با بیان اینکه این متهمان در بازجویی ماموران به بزه ارتکابی اعتراف کرند، یادآور شد: در بررسی سوابق یکی از متهمان از اراذل و اوباش سابقه‌دار شهرستان بوده و وی قبلا نیز به علت تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان دستگیر و روانه زندان شده است.

فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می كند و قاطعانه با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.