کد خبر : 16449
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
188 views

وزیر کشور خبر داد:

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای اصلاح پل «پرچور» عباس‌آباد

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای اصلاح پل «پرچور» عباس‌آباد
وزیر کشور دستور داد تا ۱۵ میلیارد تومان اعتبار جهت اصلاح اساسی پل «پرچور» عباس‌آباد اختصاص داده شود تا دیگر چنین حوادثی تکرار نشود.


به گزارش تیتر شمال؛ احمد وحیدی صبح امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده روستای پرچور عباس‌آباد، اظهار کرد: هدف از این سفر، بازدید از مناطق سیل‌زده مازندران و بررسی اوضاع مناطق است.

وی افزود: گویا سیل اخیر، خساراتی به چند شهرستان مازندران وارد کرد و نگرانی‌هایی به وجود آورد که نیاز به بررسی و اتخاذ تصمیماتی جدی دارد.

وحیدی با اشاره به اینکه دولت در کنار خسارت‌دیدگان سیل اخیر در مازندران است، جمع‌آوری درختان شکسته در حریم و مسیر رودخانه‌های مازندران برای مقابله با سیل‌های احتمالی بعدی در دستور کار است.

وزیر کشور در ادامه از پل پرچور بخش مرکزی شهرستان عباس‌آباد بازدید کرد و پس از گفتگو با مسئولان و مردم بومی، دستور داد ۱۵ میلیارد تومان اعتبار جهت اصلاح اساسی این پل اختصاص داده شود تا دیگر چنین حوادثی تکرار نشود.

همچنین وزیر کشور از سد سر شاخه‌گیر خرماچال عباس‌آباد که تاثیر بسیاری در کاهش سرعت سیل و جلوگیری از خسارات و تخریب بیشتر، بازدید کرد و دستور داد مشابه چنین سدهایی در نقاط دیگر شهرستان احداث شود.

گفته می شود این پل راه ارتباطی دهستان لنگارود شرقی و لنگارود غربی بود و در اثر سیل اخیر از وسط شکسته شد و راه عبوری دو دهستان را مسدود کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.