کد خبر : 16496
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
135 views

فرماندار مرکز مازندران خبر داد:

ثبت نام نهایی ۲۲ داوطلب در پایان نام نویسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران

ثبت نام نهایی ۲۲ داوطلب در پایان نام نویسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران
فرماندار مرکز مازندران از ثبت نام نهایی ۲۲ نفر در پایان آخرین روز نام نویسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران خبر داد و گفت: در انتخابات پیشرو تابع محض قانونیم و اجازه سواستفاده به احدی و یا جریانی را نخواهیم داد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز حوزه انتخابیه استان مازندران اظهار کرد: تا پایان وقت روز شنبه ۲۰ آبان ماه، ۲۲ نفر برای برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای استان مازندران ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای برگزاری یک انتخابات قانونمند باید مجریان و ناظران در بی طرفی کامل این انتخابات را برگزارکنند؛ افزود: ما نیز در انتخابات پیشرو تابع محض قانونیم و اجازه سواستفاده به احدی و یا جریانی را نخواهیم داد.

فرماندار ساری، در پایان ابراز امیدواری کرد: همگی باید با همدلی، همراهی و هماهنگی درجهت تحقق مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم کوشا باشیم.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه رعایت مر قانون، عدالت و انصاف در انتخابات پیشرو مدنظر ما است و در این مسیر، حضور پرشور مردم حمایت از نظام و حمایت از ولایت فقیه است و اعتقاد ما بر این است که این حضور حداکثری دشمنان نظام اسلامی را ناامید خواهد کرد اظهار کرد: مشی ما در انتخابات تبیین عملی چهارکلیدواژه مدنظر رهبری معظم با محوریت قانون مداری و تحقق اصل بی طرفی است. ‎

لازم به ذکر است انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود.پ

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.