کد خبر : 16515
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
119 views

باشگاه‌های ورزشی مازندران درجه‌بندی می‌شوند

باشگاه‌های ورزشی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: درجه‌بندی باشگاه‌های ورزشی استان براساس امکاناتی که ارائه می‌دهند صورت خواهد گرفت.


به گزارش تیتر شمال؛ علی رجبی ظهر امروز در اولین گردهمایی تخصصی موسسان و مدیران باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان ساری که با حضور مدیران و مسئولین در مجتمع فرهنگی و ورزشی کاسپین ساری برگزار شد اظهار کرد: درجه‌بندی باشگاه‌های ورزشی براساس امکاناتی که ارائه می‌دهند صورت خواهد گرفت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان فقید ورزش ساری، افزود: ارزش‌های دینی باید در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی ما رعایت و حفظ شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ادامه داد: ورزش دو بال دارد، بال صداقت و دوستی چون در ورزش جوانمردی باید رعایت شود و همه جانمرد باشیم.

رجبی به صداقت در کار اشاره کرد و افزود: ما کنار هم می‌توانیم تحولات بزرگی در ورزش رقم بزنیم.

وی گفت: جشنواره ورزشی عزت و پیشرفت در قالب برگزاری نمایشگاه بزرگ و تخصصی ورزش، تولیدات، تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته از تاریخ ٢٣ لغایت ٢۶ آبان ماه ١۴٠٢ در محل نمایشگاه دائمی بین‌المللی مازندران در قائم‌شهر برگزار می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اهمیت و تاثیرات این نمایشگاه در توسعه ورزش مازندران اظهار کرد: تولیدکنندگان لوازم و صنایع وابسته ورزشی اعم از تجهیزات سالن‌ها و باشگاه‌ها، فروشندگان و توزیع‌کنندگان لوازم و محصولات مختلف ورزشی، رسانه‌های ورزشی، هیئت‌های فعال ورزشی، برخی از باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی، ادارات متولی ورزش و فرهنگ و نهادهای متولی ورزشی مانند سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قائم‌شهر و ساری، از جمله حاضران در این نمایشگاه هستند.

در این گردهمایی، جمعی از مدیران باشگاه‌ها هم به صحبت پرداختند و مشکلات، دغدغه‌ها و پیشنهادات خودشان را ارائه دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.