کد خبر : 16812
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
107 views

معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد:

کنترل ۱۹ هزار دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران

کنترل ۱۹ هزار دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۱۹ هزار دستگاه ناوگان عمومی از ابتدای امسال تا پایان آبان در محور‌های مازندران کنترل شد.


به گزارش تیتر شمال؛ مصطفی قدمی سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: ۱۹ هزار و ۷۸۱ دستگاه وسیله نقلیه عمومی از ابتدای امسال تا پایان آبان مورد بازدید و کنترل قرار گرفت.

او افزود: از این تعداد ۲۲۰۴ مورد تخلف احصاء شده که پس از بررسی، در دبیرخانه کمیسیون‌های مربوطه شامل ماده ۱۱ رانندگان، ماده ۱۲ شرکت‌ها و ۱۴ مالکین وسیله نقلیه طرح و منجر به رای خواهد شد.

قدمی گفت: طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی از جمله ناوگان حاملین مواد خطرناک، اتوبوس‌ها، مینی بوس‌های برون شهری و سایر وسایل نقلیه عمومی، به منظور ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای به شکل گشت‌های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و پلیس راه در همه محور‌های مواصلاتی، پرخطر و پر تردد و به شکل بازدید‌های میدانی ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آن‌ها در طول راه‌ها و محل‌های توقف انجام شده است.

او افزود: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفاتو فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.