کد خبر : 16946
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
140 views

معاونت سیاسی استانداری در نشست فرمانداران مازندران تاکید کرد:

آغاز فعالیت غیر رسمی برخی از کاندیداها تا لزوم پرهیز جدی از نگاه جانب دارانه و اجرای درست قانون

آغاز فعالیت غیر رسمی برخی از کاندیداها تا لزوم پرهیز جدی از نگاه جانب دارانه و اجرای درست قانون
عزیززاده گرجی به آغاز فعالیت غیر رسمی و پنهان برخی از کاندیداها اشاره کرد و گفت: پرهیز جدی از نگاه جانب دارانه و اجرای درست قانون باید مورد توجه مجریان انتخابات باشد.


به گزارش تیتر شمال؛ دکتر قاسم عزیز زاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در نشست فرمانداران استان که در شهرستان بابلسر برگزار شد، گفت: جلسات ادواری فرمانداران استان ماهیانه و نشست بخشداران نیز هر دو ماه یکبار به صورت منظم برگزار خواهد شد و مدیران دستگاه های اجرایی نیز متناسب با دستور کار جلسات در مقام پاسخگو دعوت خواهند شد.

وی در بخش دیگر سخنانش به روز قانون اساسی اشاره کرد و افزود: این قانون بر پایه پیوند دین و سیاست به تصویب ملت ایران اسلامی رسید. قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از مترقی ترین قانون هاست که با همه پرسی و رأی قاطع ملت رسمیت یافت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه در رقابت سلایق و اندیشه های مختلف برای راهیابی به مجلس، چالش ها و فراز و نشیب هایی که پیش رو داریم، گفت: ما به عنوان مجریان قانون و برگزاری انتخابات باید در مواجه با اختلافات، فصل الخطاب ما اجرای درست قانون باشد.

عزیززاده گرجی به آغاز فعالیت غیر رسمی و پنهان برخی از کاندیداها اشاره کرد و خاطرنشان شد: پرهیز جدی از نگاه جانب دارانه که مورد تاکید استاندار مازندران است باید مورد توجه مجریان انتخابات باشد.

وی با بیان اینکه آرای مردم امانت است نباید برای دنیای افرادی، زمینه خدشه دارشدن اعتماد مردم به نظام و مسئولین فراهم شود، گفت: برخورداری مجریان انتخابات از گفتمان مشترک و فهم مشترک در زمینه برگزاری انتخابات باشکوه یک ضرورت است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه خدمت رسانی باید با اخلاص همراه باشد، افزود: میزان ارزشمند بودن خدمت به نیت و اخلاص ما برمی گردد، کارهایی که رنگ خدایی پیدا کند مطمئنا اثرگذارتر خواهد بود.

عزیززاده گرجی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی(ع) پیرامون جایگاه اخلاص در حوزه رشد و تعالی انسان، خاطرنشان کرد، امام اول شیعیان حضرت علی(ع) فرمودند: «بالاخلاص ترفع الاعمال بوسیله اخلاص است که اعمال انسان رشد می کند و بالا می رود.»

وی با بیان اینکه فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان با تاسی از رفتار رئیس دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم حضور میدانی دارند، گفت: همدردی و هم نوایی با مردم بسیاری از مشکلات را مرتفع می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.