کد خبر : 16981
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
116 views

چرا صدای مظلومیت کشاورزان شمالی را نشنیدید؛

انتقاد نماینده مردم بابل از عدم تشکیل سازمان برنج

انتقاد نماینده مردم بابل از عدم تشکیل سازمان برنج
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: از عدم اقدام ریاست جمهور و رئیس مجلس هم برای اینکه سازمان برنج تشکیل نشده، گله‌مندم.


به گزارش تیتر شمال؛ مهدی سعادتی عصر امروز در نشست با نمایندگان مجلس، با تذکراتی به معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس جمهور و دولت اظهار کرد: چرا صدای ناله و فریاد و مظلومیت کشاورزان مازندرانی و شمالی را نشنیدید و به مصوبات و تصمیمات خود و درخواست‌های آن‌ها عمل نکردید.

وی بیان کرد: تنها بعد از ۱۰ روز به دادن یک اطلاعیه یا مصاحبه بسنده کردید؛ که آن هم فایده‌ای نداشت و تحصن ما هم تاثیری نگذاشت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: برای برون‌رفت از این بحران و به هدر رفتن و تاراج همه داشته‌های مردم برای همدردی با این کشاورزان پیشنهاد می‌کنم که نمایندگان شهرها و استان‌های شمالی استعفاء بدهند تا شاید دولتمردان به خودشان بیایند.

این مسئول ادامه داد: چرا باید محصولات مازندران با سایر میوه‌جات و محصولات استان‌های دیگر فرق داشته باشد و برنج و مرکبات ما اینچنین دچار مشکل شود.

سعادتی تصریح کرد: از عدم اقدام ریاست جمهور و رئیس مجلس هم برای اینکه سازمان برنج تشکیل نشده، گله‌مندم و تقاضا می‌کنم که مجلس و سازمان برنامه و بودجه برای سازمان مدیریت بحران وزارت کشور هم امکانات، هم تغییر ساختار، بودجه و نیروی انسانی و امکانات تخصصی برای این امر در نظر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مازندران و بابل در سیل اخیر دچار خسارات سنگینی شده، باید لایروبی رودخانه‌ها از قبل انجام بگیرد؛بیان کرد: قیمت یک بیل مکانیکی ۵ میلیارد تومان است اما بعلت عدم لایروبی ۱۰۰۰ میلیارد تومان خسارت به استان و شهرستان‌ها وارد شده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه دولت  و مجلس نسبت به حل مشکلات نیروهای شرکتی مظلوم و تبدیل وضعیتشان باید سریع‌تر تصمیم انقلابی بگیریم.

این مسئول اظهار کرد: حل مشکل موضوع ایثارگران باید در راس و اولویت مجلس قرار بگیرد و اینکه ما در مجلس حتما اولویت‌ها و تذکراتی که به دولت می‌دهیم را پیگیری کنیم و دولت هم پاسخگوی این درخواست‌ها باشد.

سعادتی خاطرنشان کرد: استان مازندران با داشتن جایگاه مهم و مردمی ولایی و انقلابی نیازمند به ثبات مدیریت و تصمیم‌گیری است و باید از حاشیه‌ها پرهیز شود. مدیریت باید در فضای آرام انجام وظیفه شود و با قدرت به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.