کد خبر : 17037
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
114 views

معاون فنی و راه‌های روستایی مازندران خبر داد:

بهسازی و تجهیز ۱۴ راهدارخانه در مازندران

بهسازی و تجهیز ۱۴ راهدارخانه در مازندران
معاون فنی و راه‌های روستایی مازندران از عملیات بهسازی،تعمیر وتجهیز 14 راهدارخانه این اداره کل در محورهای ارتباطی استان با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان با هدف خدمات رسانی مطلوب به مسافران خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ یاسر ابراهیمی گفت : این اداره کل در راستای برنامه های خود در بخش بهسازی،تعمیر و تجهیز راهدارخانه ها علی الخصوص در فصل راهداری زمستانی، تجهیز و تعمیر راهدارخانه های خود را به منظور بالا بردن کیفیت عملیات راهداری خود در سطح محورهای استان ، ساخت سوله آشیانه ماشین آلات و بهسازی راهدار خانه را در محور های ارتباطی استان اقدام نمود.

وی در ادامه راهدارخانه ها را محلی امن برای مسافرین در مواقع ضروری دانست و گفت: راهدارخانه ها بهترین مکان برای خدمات رسانی مطلوب و به هنگام برای مسافرین و بازماندگان در راه هاست.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: این راهدارخانه‌ها برای استقرار شبانه روزی راهداران و تجهیزات امدادی و تعمیراتی احداث می‌شود که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم در سطح جاده‌های استان مازندران باشیم.

معاون فنی و راه‌های روستایی استان توضیح داد: همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳ پروژه راهدارخانه مرکزی و ۳ پروژه ساختمان ادارات شهرستان هم مرمت و بازسازی شده است.

گفتنی است تعداد۲۳ راهدار خانه در محورهای ارتباطی استان به منظور حفظ و نگهداری و بهسازی از راهها در سطح استان مستقر می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.