کد خبر : 17147
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
139 views

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دنیا بعد از عملیات طوفان الاقصی در مسیر تازه‌ای قرار گرفته است

دنیا بعد از عملیات طوفان الاقصی در مسیر تازه‌ای قرار گرفته است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مقاومت ملت غزه در تاریخ بی‌نظیر است، گفت: دنیا بعد از عملیات طوفان الاقصی در مسیر تازه‌ای قرار گرفته است.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در چهارمین یادواره شهدای رسانه کشور و یادبود شهدای خبرنگار غزه که در دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار شد، با بیان اینکه این روزها حوادث غزه بشریت را در آزمایش تاریخی قرار داده است، اظهار کرد: مردم غزه مظلومانه به شهادت می‌رسند و خون آنها با مجاهدت اصحاب رسانه خیزشی عجیب را در ملت‌ها باعث شده است.

وی بیان کرد: این اتفاق که در مقابل چشمان همه در حال رخ دادن است برای اولین‌بار نیست و مردم مظلوم فلسطین بارها شاهد این جنایت‌ها بوده‌اند اما این‌بار طرفداران مظلومیت فلسطین در یک نبرد رسانه‌ای کم‌نظیر نگذاشتند این جنایات و حوادث مخفی بماند و همه اینها دستاورد عملیات طوفان الاقصی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مقاومت ملت غزه در تاریخ بی‌نظیر است، گفت: امروز مسأله اصلی دنیا فلسطین است و این‌بار این بیداری خاموش نخواهد شد و دنیا در مسیر تازه‌ای قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری‌هایی که نظام سلطه برای تسلط بر افکار عمومی جهان از طریق ایجاد، گسترش و شبکه‌ای کردن رسانه‌های متعدد انجام داده است سبب می‌شد تا روایت‌ها را آنها بسازند تا افکار عمومی جهان در جهت تقویت منافع آنها جریان پیدا کند.

سلیمانی با بیان اینکه در طول حادثه غزه، این نبرد رسانه‌ای بین جبهه حق و باطل به پیروزی جبهه حق منتقل شد، گفت: ما یک رسالت سنگینی بر دوش داریم و هر کدام از ما باید یک رسانه برای مردم مظلوم فلسطین و مردم مقتدر و مظلوم غزه باشیم و طوری این حادثه غمبار را تحلیل کنیم که مطابق با واقعیت باشد.

وی یادآور شد: از سال ۱۹۱۷ تا قبل از عملیات طوفان الاقصی ۶۱ حادثه بزرگ در تاریخ تقابل در حق‌جویی و آزادی‌طلبی مردم فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیستی وجود دارد که صهیونیست‌ها دست به قتل عام و نسل‌کشی زدند که برخی از آن در همین سال‌های نزدیک به این حادثه بزرگ بوده است و این وحشی‌گری‌ها و حملات محدود به دوره اخیر نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه دو مرحله عمده در هدف‌گذاری غرب برای تسلط بر جهان اسلام داریم، متذکر شد: در مرحله اول اروپایی‌ها ۲۷۰ سال جنگ‌های صلیبی را طول دادند تا بیت‌المقدس را اشغال کنند که پشت آن تفکرات صهیونیستی بود و حتی در مرحله‌ای به مدت حدود ۴۰ سال به اشغال آنها درآمد.

این مسئول با بیان اینکه نقطه آغاز تمامی حملات به اسلام در گذشته از اروپا و در سه دهه اخیر آمریکا بوده است، اظهار کرد: همه هدف صهیونیست‌ها نابودی اسلام است تا سرزمین فلسطین را اشغال کند.

سلیمانی با اشاره به فرمایشات امام(ره) که فرمودند « اسرائيل غده سرطانی است بايد از صفحه روزگار محو شود»، بیان کرد: برنامه صهیونیست‌ها تسلط بر جهان اسلام و حتی کل جهان است و خود را نژاد برتر می‌دانند.

وی با بیان اینکه اینها در اندیشه‌های صهیونیست است و جهت و تلاش اصلی آنها بر مسلمانان و اسلام متمرکز است،متذکر شد: غرب باید در مقابل وجدان تاریخ پاسخ دهد چرا از این اندیشه پشتیبانی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بشریت در مقابل یک آزمایش بزرگ و تاریخی قرار گرفته است، یادآور شد: مقاومت ملت غزه در تاریخ بی‌نظیر است.

سلیمانی تاکید کرد: امروز مسأله اصلی دنیا فلسطین است و این دفعه این بیداری خاموش نخواهد شد و دنیا در مسیر تازه‌ای قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بشریت باید به این ظلم پایان دهد،افزود: این ملت ایران بود که توانست در مقابل همه این تجاوزات و ظلم‌ها بایستد و الگویی برای ملت مظلوم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.