کد خبر : 17160
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
134 views

در حسینیه عاشقان کربلا ساری انجام شد؛

وداع با پیکر ۱۰ شهید خوشنام با عطر و بوی فاطمی

وداع با پیکر ۱۰ شهید خوشنام با عطر و بوی فاطمی
همزمان با ایام فاطمیه آئین وداع با شهدای خوشنام با عطر و بوی فاطمی در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد و پیکر این شهدا با استقبال پرشور همراه با عشق و ارادت علوی‌تبارها از این آلاله‌های زهرایی قرار گرفت.


به گزارش تیتر شمال؛ در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آئین وداع با پیکر مطهر ۱۰ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس امشب با حضور باشکوه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولان در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

همزمان با ایام فاطمیه، شهرهای مازندران میزبان شهدای گمنامی است که در خوشنامی وارد خاک وطن شدند و شهرستان‌ها میزبان پیکر پاک و مطهر هشت شهید خوشنام دفاع مقدس هستند.

پیکر این شهدا پس از ورود به مازندران با استقبال پرشور همراه با عشق و ارادت علوی‌تبارها از این آلاله های زهرایی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام بهرامی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه شهیدان در ولایت محو و ذوب شده بودند، اظهار کرد: شهدایی نظیر حاج قاسم سلیمانی در مکتب فاطمی و حضرت زهرا (س) پرورش یافتند.

وی افزود: شهدا هر آنچه داشتند در راه ولی خدا تقدیم کردند و شهید آرمان علی وردی از جمله آنان است و تمام وجودش مشتعل از عشق ولی خدا بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ولایت‌پذیری یکی از ویژگی‌های برتر شهیدان بود و برای انتقال امر امام جان خود را تقدیم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.