کد خبر : 17227
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۴
131 views

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد:

تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مازندران

تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مازندران
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس امروز وارد استان می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدحسن سلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران از میزبانی استان مازندران از پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: پیکر‌های مطهر این شهدا صبح امروز در معراج الشهدای تهران تحویل مسئولین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران شد و بعدازظهر وارد استان می‌شود.

وی افزود: پیکر‌های مطهر دو آلاله زهرایی پس از ورود به استان مازندران به معراج الشهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران منتقل می‌شود و محفل شهدایی با حضور این شهدا عصر پنجشنبه ۳۰ آذر و جمعه یکم دی در جوار حرم هشت شهید گمنام این مرکز برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پیکر مطهر شهید گمنام ۱۹ ساله از عملیات محرم شنبه دوم دی تحویل مسئولین شهرستان میاندورود می‌شود، گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام شنبه دوم دی در روستای طبقده برگزار خواهد شد.

سلامی با بیان اینکه ده‌ها مراسم وداع مردمی در این شهرستان پیش بینی شده است، گفت: عصر یکشنبه مردم شهرستان میاندورود در یادواره شهدای این شهرستان با پیکر مطهر این شهید گمنام وداع خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران افزود: پیکر مطهر این شهید گمنام دوشنبه چهارم دی در شهر طبقده تشییع و در محل دارالقرآن این شهر خاکسپاری خواهد شد.

سلامی اضافه کرد: همچنین پیکر مطهر شهید گمنام ۲۴ ساله از عملیات عاشورا در میمک دوشنبه چهارم دی تحویل مسئولین شهرستان محمودآباد می‌شود.

وی با بیان اینکه ده‌ها محفل وداع مردمی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها پیش بینی شده است، از برگزاری مراسم تشییع این شهید گمنام در روز چهارشنبه ششم دی همزمان با روز وفات حضرت ام البنین و تکریم مادران و همسران شهدا در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهید گمنام در پارک پردیس سرخرود خاکسپاری خواهد شد.

سلامی خاطرنشان کرد: مردم استان مازندران در ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان ۱۱ شهید گمنام بود که در شهر‌های رامسر، فریدونکنار، بابلسر، آمل، بابل، قائمشهر، ساری، میاندورود و گلوگاه تشییع و تدفین شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.