کد خبر : 17560
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
118 views

گام بلند اداره کل راهداری در بهره برداری از یک پروژه نیمه کاره؛

انتظار ۱۰ ساله روستای بلیران آمل به پایان رسید

انتظار ۱۰ ساله روستای بلیران آمل به پایان رسید
انتظار 10 ساله روستای بلیران شهرستان آمل به پایان رسید و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاد ه ای مازندران توانست پروژه نیمه کاره دیگری را به سرانجام برساند.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای بلیران شهرستان آمل با اعتباری بالغ بر۱۵میلیارد خبر داد.

حسن جهانیان تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل بلیران که سالیان سال راکد بود به بهره برداری رسید.

وی با اعلام این مطلب که ،پل نیمه کاره این روستا چندسالی است به حال خود رها شده ودر این چند سال مردم روستا با مصائب و مشکلات فراوانی دست به گریبان بودند،اظهار داشت: پل مذکور با دو دهانه۱۷متری با احداث رمپ­های ورود و خروج در دستور کار قرار گرفته بودکه به همت راهداران این پل به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی باشد.

جهانیان افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.

وی گفت : راههای مواصلاتی یکی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب شده و از این رو راههای روستایی به دلیل اتصال روستاها و مناطق روستایی و عشایری به شهرها و مراکز صنعتی می توانند نقش بسیار مهمی را در جا به جایی محصولات کشاورزی و دامی ایفاء نمایند.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می باشد.

گفتنی است: روستای بلیران که در بخش سردشت آمل در ۱۵ کیلومتری شهر آمل واقع شده است میزبان یک موهبت الهی است که از سراسر کشور و دنیا گردشگر می‌پذیرد،روستای بلیران که خود دارای ۵۰ خانوار و ۱۴۵ نفر جمعیت ثابت بوده در ایام تابستان روزانه میزبان بیش از یک هزار خودروی حامل مسافر و گردشگربه این روستا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.