کد خبر : 17576
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
122 views

مدیرعامل آبفا مازندران:

اجرای ۶ کیلومتر از طرح آبرسانی به مجتمع روستایی آغوزبن بابل

اجرای ۶ کیلومتر از طرح آبرسانی به مجتمع روستایی آغوزبن بابل
مدیرعامل آبفا مازندران با اشاره به اجرای عملیات طرح آبرسانی به مجتمع ۵ روستایی آغوزبن در شهرستان بابل گفت: از ۷۵۰۰ متر خط انتقال پیش بینی شده در این طرح، ۶۰۰۰ متر آن اجرایی شد.


به گزارش تیتر شمال؛ مهندس برارزاده در حاشیه بازدید از این طرح اظهار داشت: مجتمع ۵ روستایی آغوزبن شامل روستاهای آغوزبن، بندارکلا، بالابیشه سر، پایین بیشه سر و لنگور با ۲۷۵۰ خانوار و ۱۳۵۰ مشترک آب می باشد.

وی نیازآبی براساس تعداد مشترک در وضع موجود را ۱۵ لیتردرثانیه دانست و افزود: نیاز آبی درآینده طرح حدود۴۰ لیتردرثانیه پیش بینی شد.

مهندس برارزاده تصریح کرد: برای آبرسانی به این مجتمع ۷۵۰۰ متر خط انتقال آبرسانی در اقطار ۳۱۵ و ۲۰۰ میلیمتر درنظر گرفته شد.

مدیرعامل آبفا مازندران میزان اجرای شبکه آبرسانی در این مجتمع طی ۵ سال اخیر را در حدود ۶ کیلومتر دانست و افزود: باتوجه به اینکه آب مجتمع از انتهای شبکه شهری تامین می شود امکان افزایش حداکثر ۱۵ لیتر بر ثانیه در این مجتمع مقدور می باشد.

 

مهندس برارزاده ادامه داد: با اتصال خط انتقال مجتمع به خط انتقال شهرهای گروه الف در آذر ماه سال جاری، توان تامین آب مجتمع به ۴۰ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

وی افزود: در حال حاضر عملیات اتصال به خط انتقال شهرهای گروه الف با اجرای ۸۰۰ متر خط انتقال ۲۵۰ میلیمتری و نیز اجرای رینگ در دو نقطه با هزینه ۳ میلیارد تومان از محل درآمدهای داخلی شرکت اجرا شد.

مدیرعامل آبفا مازندران تصریح کرد:با توجه به نیاز مخزن ذخیره ۲۰۰۰ متر مکعبی و نیز اجرای تاسیسات آبرسانی مجتمع ، زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در محل ورزشگاه حیدر کلا به مساحت ۱۷ هکتار تعیین شد که مکاتبات و جلساتی در این زمینه صورت گرفت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.