کد خبر : 17372
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
126 views

مدیرکل امور مالیاتی مازندران:

مالیات طلا تغییری نکرده است

مالیات طلا تغییری نکرده است
مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان یکی از قوانین مترقی کشور است.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن اسلامی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با صنف طلا‌فروشان استان اظهار کرد: مالیات طلا تغییری نکرده است و قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان یکی از قوانین مترقی کشور برای اجرای شفافیت و اجرای دقیق‌تر مطالبه صنف طلا مبنی بر معاف بودن اصل طلا از مالیات و جلوگیری از بی عدالتی‌ها در مالیات ستانی است.

اسلامی گفت: نظام یکپارچه و فراگیر پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان،یک نظام جامع جمع‌آوری و پردازش اطلاعات در سطح ملی است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین شالوده این نظام، داده‌ها و اطلاعات جمع‌آوری شده است که از مدیریت جریان اطلاعات مالی و مالیاتی مودیان شروع شده و با مدیریت اطلاعات اقتصادی،تجاری و مالی به تکامل می‌رسد.

 مدیرکل امور مالیاتی مازندران افزود: با پیاده‌سازی پایانه‌های فروشگاهی در سطح واحدهای کسب و کار، ضمن تسریع ،تسهیل و شفافیت جریان درآمدها و کاهش هزینه‌های قانونی صاحبان مشاغل نیز اتفاق افتاده و عدالت مالیاتی ایجاد می‌شود.
در این نشست که مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت مازندران حضور داشت به شبهات و سوال‌های این صنف در خصوص سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی پاسخ داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.