کد خبر : 17359
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۵
142 views

رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش:

کلید شخصیت سردار سلیمانی همانا جان‌فدایی برای ولایت و ملت بود

کلید شخصیت سردار سلیمانی همانا جان‌فدایی برای ولایت و ملت بود
رئیس سازمان حفظ آثار ارتش با بیان اینکه سردار سلیمانی در واقع معجزه انقلاب اسلامی، است؛ گفت:کلید شخصیت این بزرگوار را هجرت و مجاهدت، جان فدایی ملت و ولایت و منتظر واقعی بودن، می‌توان برشمرد.


به گزارش تیتر شمال؛  امیر سرتیپ محمدرضا فولادی صبح امروز در آئین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تجلیل از مادران و همسران شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار کرد: دانشگاه افسری امام علی عليه السلام بیش از هزار شهید تقدیم کشور کرده است که نشان فداکاری را از دستان مقام معظم رهبری دریافت کرده است.

وی افزود: دی‌ماه در تاریخ دفاع مقدس بسیار پرحادثه است و در این ماه، ۲۲ هزار و ۸۲۱ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است.

رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: سردارهای بزرگی در این ماه به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند که چهره شاخص آنان سردار سلیمانی است.

این مسئول ادامه داد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۲ شهید مدافع سلامت داریم که در کنار ۱۷ شهید سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران مایه افتخار و مباهات هستند.

فولادی بیان کرد: این سرزمین ۲۰ هزار گلزار شهدا دارد که این شهدا با خون‌شان باطن زمین را تطهیر کردند که حاصل آن محصول پاک است و اینجاست که ما هر چه داریم از شهدا است.

وی عنوان کرد: باید تا می‌توانیم خود را به شهدا نزدیک کنیم و از آن‌ها اثر بگیریم و شهدا به اذن خداوند، اثرگذار هستند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: مگر می‌شود خون بیش از ۳۰ هزار شهید در فلسطین که حدود ۱۱ هزار  مورد آن کودک هستند بی‌نتیجه بماند.

این مسئول ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: سردار سلیمانی در واقع معجزه انقلاب اسلامی، سردار دل‌ها، ژنرال سیاستمدار، تاریخ‌ساز، ابررسانه انقلاب اسلامی است.

فولادی، تاکید کرد: باید دید چگونه این شهید عالی مقام اینگونه مراتب تعالی را طی کرد و به چنین درجه‌ای رسید.

وی اشاره کرد: سردار شهید در عمل تحقق تمدن نوین اسلامی را نشان داد و او شخصیتی است که عظمت او جز با کلام ولایی و الهی را نمی‌توان تشریح کرد.

رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، اذعان کرد: سردار سلیمانی یک روستازاد‌ه‌ای بود که در یک خانواده مستضعف زندگی می‌کرد؛ بنحوی که در ۱۲ سالگی ناچار می‌شود روستای قراملک را ترک و به شعر کرمان می‌رود.

این مسئول ادامه داد: وی در سن ۲۰ سالگی احساس مسئولیت می‌کند و وارد فعالیت‌های مبارزاتی و انقلابی می‌شود و بارها دستگیر می‌شود اما دست از کارش بر نمی‌دارد و در سال ۵۹ وارد سپاه کرمان می‌شود.

فولادی بیان کرد: با شروع جنگ وارد جنگ می‌شود و تا پایان جنگ در جنگ باقی می‌ماند و ایشان چهار بار مجروح می‌شود اما در منطقه می‌ماند.

وی افزود: ایشان پس از جنگ نیز دو سال در منطقه ماند و هر مسئولیتی که پذیرفت در نهایت تلاش انجام وظیفه کرد و تنها فردی است که نشان ذوالفقار را از دستان مقام معظم رهبری دریافت کرد.

رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ایشان در یک برهه‌ای با اشرار سیستان به مقابله پرداخت و ضمن دستگیری با آنان سد راهی شد برای نفوذ مواد مخدر به اروپا و عملکرد درخشان ایشان موجب شد تا مقام معظم رهبری از سال ۱۳۷۶ ایشان را به عنوان فرمانده نیروی قدس منصوب کند.

این مسئول ادامه داد: سردار سلیمانی فعالیت خود را در کشورهای همسایه آغاز می‌کند و در جنگ ۳۳ روزه در کنار عماد مغنیه قرار می‌گیرد و به این یقین می‌رسد که انسجام در منطقه موجب تعجیل در ظهور خواهد شد.

فولادی تصریح کرد: سردار سلیمانی نحوه تجهیز، ساخت سلاح و موشک و بسیاری امور را به حماس آموخت و امروز نتایج آن را مشاهده می‌کنید.

وی افزود: مردمانی که روزگاری با سنگ به مقابله می‌رفتند اکنون هر روز با موشک یکی از پایگاه‌های صهیونیستی را بمباران می‌کنند و روز گذشته آخرین موشک ساخته شده خود را رونمایی کردند.

رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: سردار سلیمانی با جمع کردن رزمندگانی از کشورهای همسایه از مذاهب گوناگون، داعش را منحل کرد و این پدیده تاسیس شده توسط آمریکا را برای همیشه نابود کرد.

این مسئول افزود: سردار سلیمانی سرانجام نتیجه بیش از چهار دهه مجاهدت مستمر خود را از خداوند دریافت کرد و به مقام عالی و رفیع شهادت رسید.

فولادی اشاره کرد: سردار در واقع رسالت انسانی را حس می‌کرد و ‌وقتی می‌دید ملت ستمدیده‌ای وجود دارد به کمک آنان می‌شتافت.

وی مطرح کرد: آن قدر به ایران تعصب داشت که خود را فدایی ملت می‌دانست و کلید شخصیت این بزرگوار را هجرت و مجاهدت، جان فدایی ملت و ولایت و منتظر واقعی بودن، می‌توان برشمرد.

رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: سردار به مقام محمود رسیده بود و خود را مسافر شهادت می‌دید و لذا مکتب شهید سلیمانی به فرموده مقام معظم رهبری دو محور صدق و اخلاص بود.

وی اعلام کرد: سردار سلیمانی در میدان، فرماندهی و مدیریت می‌کرد و از پشت میز، مدیریت نمی‌کرد.

فولادی بیان کرد: ما امروز یک گروه‌های مقاومت در کشورهای منطقه داریم که جبهه مقاومت را شکل می‌دهد.

رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کمک ایران از نیروهای مقاومت موجب شد تا اسرائیل برای نخستین بار ضربه اول را در عملیات طوفان الاقصی بخورد و نیروهای مقاومت از منافع جمهوری اسلامی ایران در خاک خود دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.