کد خبر : 17519
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
137 views

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

انهدام باند سارقان طلاجات از دختران خردسال در ساری

انهدام باند سارقان طلاجات از دختران خردسال در ساری
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سارقان طلاجات از کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در ساری خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی قیصری اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با سارقان خشن و در پی وصول پرونده‌های سرقت از دختران خردسال در شهرستان ساری، مراتب در دستور کار ویژه و عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران اظهار داشت: با اقدامات گسترده فنی و اشرافیت اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، طی ماموریتی پس از شناسایی با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی و تخصصی لازم، سارقان و مالخران مورد نظر شناسائی کردند.

وی افزود: در همین راستا کارآگاهان پلیس پس از اخذ دستور قضایی در چندین مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان اصلی که دو زن جوان بودند را در اقدامات گسترده علمی و فنی در مخفیگایشان دستگیر و به یگان دلالت دادند.

قیصری بیان کرد: در این رابطه چهار متهم دستگیر و سارقان طی اقدامات فنی بعمل آمده به چهار فقره سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند که اموال مسروقه نیز کشف و پس از تشكیل پرونده ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس که از طریق رسانه های جمعی و فضای مجازی معتبر منتشر می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.