کد خبر : 17694
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
130 views

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

رئیس جمهور خردادماه سال آینده به مازندران سفر می‌کند

رئیس جمهور خردادماه سال آینده به مازندران سفر می‌کند
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رئیس جمهور احتمالاً خردادماه سال آینده به مازندران سفر می‌کند و به صورت جدی پیگیر مصوبات دوره اول سفر هستیم.


به گزارش تیتر شمال؛ داود منظور صبح امروز در بازدید از پروژه بیمارستان شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه این بیمارستان یکی از طرح‌های مهم عمرانی در غرب مازندران است، اظهار کرد: برخی از زیرساخت‌ها و عمرانی این بیمارستان در حدود پنج درصد همچنان باقی مانده است که تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود.

وی تجهیز بیمارستان تنکابن را مسئله مهمی عنوان کرد و افزود: در این بخش حمایت می‌کنیم تا سفارش تجهیزاتی بیمارستان زودتر انجام شود تا قبل از سفر رئیس جمهور که اوایل سال آینده انجام می‌شود به نتیجه برسانیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه بخش اصلی کار بیمارستان طی دو سال گذشته انجام شده است، ادامه داد: تکمیل طرح‌هایی که سال‌ها نیمه‌تمام مانده است برای دولت مهم است تا به نتیجه برساند.

منظور با اشاره به اینکه امروز کشور به کارگاه سازندگی به ویژه در حوزه عمرانی تبدیل شده است، گفت: افتخار ما این  است که طرح‌های جدید را کمتر شروع می‌کنیم.

این مسئول با بیا اینکه طرح‌های عمرانی زیادی در استان مازندران داریم که باید هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: سد انحرافی لشتو شهرستان رامسر به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم مهار آب‌های سطحی برای تامین آب کشاورزی امروز افتتاح شد.

معاون رئیس جمهور نظارت میدانی از اجرای پروژه‌ها را مهم دانست و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم روش‌های هوشمندسازی بودجه‌ای را از طریق سامانه‌ها و نظارت‌ها کنترل کنیم.

وی از سامانه‌ای شدن پرداخت حقوق و دستمزد از سه ماه گذشته در کشور خبر داد و افزود: تمام اطلاعات کارکنان دولت تا نیمه هرماه بارگذاری می‌شود و بعد از تایید ذی‌حساب‌ها، سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، آخر هرماه از طریق مرکز به صورت خودکار پرداخت می‌شود.

منظور با اعلام اینکه موضوع حساب واحد خزانه به نتیجه رسیده است و همه حساب‌ها تحت نظارت بانک مرکزی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تکمیل مدیریت یکپارچه مالی دولت از جمله اقداماتی بوده در حال انجام است تا هزینه‌ها به صورت اثربخش صورت گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در بخش دیگری گریزی به پروژه‌های ملی و استانی در مازندران زد و گفت: ۶ هزار میلیارد تومان میزان اعتبار برای طرح‌های تملک شده استان پیش‌بینی‌شده است که تاکنون ۴ هزار میلیارد تومان تخصیص یافت و ۲ هزار ملیارد تومان مراحل تخصیص طی شده که تا روزهای انجام می‌شود.

معاون رئیس جمهور از رشد ۳۵ درصدی منابع به طرح‌های عمرانی مازندران خبر داد و بیان کرد: برای سال آینده منابع بهتری برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف ما این است قبل از سفر دوم رئیس جمهور به مازندران پیگیر مصوبات دوره اول سفر هستیم که تا چه میزان انجام است، افزود: مقدمات سفر دوم که احتمالاً اردیبهشت یا خردادماه سال آینده خواهد بود را فراهم می‌کنیم.

به گزارش بلاغ، افتتاح نیروگاه ۶ مگاواتی میاندرود ساری، افتتاح فاز اول پارک موزه دفاع مقدس ساری و واحد ساوین تاب انواع نخ پنبه ای و الیاف مصنوعی قائمشهر، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه‌های رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در مازندران اعلام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.