کد خبر : 17743
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
131 views

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری عاملان قمه‌کشی در ساری

دستگیری عاملان قمه‌کشی در ساری
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری عاملان قمه کشی در کمتر از ۱۰ ساعت در شهرستان ساری خبر داد و گفت: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می کند.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار سید موسی حسینی روز شنبه اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در شهر ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی انجام شده مشخص شد ۲ نفر از اراذل و اوباش با سلاح سرد، یکی از شهروندان را مجروح کردند که مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند که پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند عاملان قمه کشی را در کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز و ضربتی آنها را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه با بازرسی از خودروی متهمان، ۲ عدد سلاح سرد شامل قمه و تبر کشف شد، اضافه کرد: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار حسینی در پایان تاکید کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهد داد عده ای هنجارشکن با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.