کد خبر : 17763
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
129 views

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران خبر داد:

بهره‌مندی ۷۰۰۰ خانوار روستایی بابل با اتمام پروژه‌های آبرسانی

بهره‌مندی ۷۰۰۰ خانوار روستایی بابل با اتمام پروژه‌های آبرسانی
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: با اجرای چندین پروژه آبرسانی در شهرستان بابل ۶۸۵۰ خانوار در روستاهای این شهرستان ضمن بهره مندی از نعمت آب آشامیدنی سالم از تقویت فشار آب مناسب برخوردار شدند.


به گزارش تیتر شمال؛ بهزاد برارزاده با اشاره به اتمام پروژه های آبرسانی در دست اجرای شهرستان بابل اظهار کرد: آبرسانی مجتمع مقری کلای بابل با اجرای هشت کیلومتر خط انتقال، ۱۴ کیلومتر شبکه توزیع،حفر و تجهیز یک حلقه چاه، ساخت دو باب مخازن ذخیره به حجم۵۰۰ متر مکعب و نیز احداث اتاقک و اجرای طرح برق با صرف اعتباری بالغ بر۲۰۰ میلیارد ریال اجراء شده است و اهالی هشت روستا با دو هزار خانوار از مزایای این پروژه آبرسانی بهره مند شدند.

وی در خصوص مجتمع بالابازیار بابل گفت: ۴۰۰۰ متر لوله گذاری خط انتقال با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای این مجتمع آبرسانی انجام شد و ۸۰۰ خانوار پنج روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند که البته بخشی از کار با مشارکت دهیار و شوراهای روستاهای تحت پوشش صورت گرفت.

مدیر عامل آبفا مازندران از اتصال ۸۰۰ متر خط انتقال شهرهای گروه الف به مجتمع آغوزبن به بیشه سر بابل نیز خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه ۳۵ میلیارد ریال اعتبار صرف و موجب تقویت فشار آب اهالی هشت روستا با ۲۷۵۰خانوار شد.

برارزاده به اتصال خط انتقال شهرهای گروه الف به مجتمع آبرسانی منصور کنده به منظور آبرسانی به روستای رمنت بابل اشاره کرد و گفت: ۸۰ متر خط انتقال به قطر۲۰۰ میلیمتر برای اتصال خط انتقال ۱۱۰۰ میلیمتری به ۲۸۰ میلیمتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شد و با اجرای این پروژه۱۳۰۰ خانوار روستای رمنت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.