کد خبر : 17849
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
124 views

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد:

اجرای هزار برنامه دهه فجر حوزه بانوان در مازندران

اجرای هزار برنامه دهه فجر حوزه بانوان در مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: بیش از هزار برنامه با ۵۲ عنوان در دهه فجر در حوزه بانوان امسال برنامه‌ریزی شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ فرشته پازوکی صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان ویژه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: بانوان ما همیشه در تمامی صحنه‌های انقلاب در متن بزرگ‌ترین اتفاقات قرار داشتند و دارند و با تاسی از حضرت فاطمه سلام‌الله علیها و سلاح جهاد تبیین در حال نقش‌آفرینی هستند.

وی افزود: آموزش و توانمندسازی بانوان، بهداشت و پزشکی، اشتغال و کارآفرینی، رسانه‌ها، ورزش و حضور در عرصه‌های تصميم‌گيری از اولویت‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: بیش از هزار برنامه با ۵۲ عنوان در دهه فجر امسال برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول ادامه داد: عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، پیاده‌روی بانوان در ساری، برگزاری مسابقه نقاشی کودکان دختر، برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری پاتوق‌های گفتگو و جشن انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دستاوردهای انقلاب در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، برپایی ایستگاه سلامت و مشاوره خانواده در مناطق آسیب، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از ۱۱ الی ۱۳ بهمن‌ماه در تمامی شهرستان‌ها، برپایی میز مشاوره در حوزه خانواده و ازدواج در روز ۱۳ بهمن، برپایی کارگاه‌های آموزشی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و کتابخوانی از عمده برنامه‌های دهه فجر امسال است.

پازوکی بیان کرد: بازدید از مراکز کارآفرینی، تولیدی و اشتغال‌آفرینی با محوریت بانوان نیز یکی دیگر از برنامه‌های ایام دهه فجر امسال است.

وی اظهار کرد: حوزه فعالیت ما در محوریت خانواده و بانوان است که مهم‌ترین چالش و برنامه اولویت‌دار ما به جمعیت باز می‌گردد؛ چرا که سومین استان دارای چالش جمعیت کشور هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ادامه داد: امروز یکی از چالش‌های مهمی به بحران هویتی و سبک زندگی باز می‌گردد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال تقلیل این چالش‌ها هستیم.

پازوکی در پایان گفت: استان مازندران دارای ۳۶ شهیده است که ۶ شهیده سلامت جمعی از این شهدا هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.