کد خبر : 17852
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
126 views

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران عنوان کرد:

افتتاح۸۰ درصد پروژه‌های پسماند مازندران تا پایان سال آینده

افتتاح۸۰ درصد پروژه‌های پسماند مازندران تا پایان سال آینده
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران با بیان اینکه ۸۰ درصد وضعیت زباله استان تا پایان سال آینده ساماندهی می‌شود؛ گفت: کارخانه کمپوست قائم‌شهر در دهه فجر افتتاح می شود.


به گزارش تیتر شمال؛ فرهاد عسکری صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان ویژه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۳۴۱ نفر عضو شورای اسلامی شهر هستند، تصریح کرد: ۶۳ شهر در استان داریم که از این تعداد ۳۳ شهر در قبل از انقلاب و بقیه بعد از انقلاب تاسیس شدند.

وی با اعلام اینکه ۵۸ درصد جمعیت استان در شهرها زندگی می‌کنند، تصریح کرد: تاکنون دولت حمایت‌های خوبی از شهرهای استان داشته است.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران با بیان اینکه در سال گذشته ۶۶۵ میلیارد تومان به شهرهای استان کمک شده است، ادامه داد: در سال‌جاری هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های تزریق شده است.

این مسئول تصریح کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۹۱۵ تن قیر و امسال ۲۱ هزار تن قیر به ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها اختصاص یافته است.

عسکری از پیشرفت فیزیکی کارخانه زباله‌سوز در حوزه ابنیه ۹۵ درصد و تجهیزات ۸۳ درصد خبر داد و گفت: دولت تاکنون ۵۵۰ میلیارد تومان به مدیریت پسماند استان کمک کرده است.

وی با اعلام اینکه در حوزه پسماند هشت شهر استان مورد هدف قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: کارخانه کمپوست قائم‌شهر در دهه فجر افتتاح می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران بیان کرد: ۸۰ درصد وضعیت زباله استان تا پایان سال آینده ساماندهی می‌شود.

این مسئول کل اعتبارات شهرداری‌های استان را ۱۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: ۸ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیته فضاسازی شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران از تشکیل کمیته فضاسازی محیطی در شهرهای استان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری مسابقات فوتسال، مسابقات آتش‌نشانان استان، راهپیمایی خانوادگی در شهرها، دیدار شهرداران با خانواده شهدا، همکاری در برگزاری نمایشگاه دستاوردها، برگزاری جشن مبعث، افتتاح طرح عمرانی در حوزه‌های محتلف، برگزاری میز خدمت و اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی از برنامه‌های مهم در ایام دهه فجر است.

عسکری بیان کرد: در ایام دهه فجر ۱۰۰ پروژه شاخص در شهرهای مازندران افتتاح می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در حوزه ترافیک برنامه‌های متعددی برای بهبود رفت‌وآمد درون شهری در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه از تکمیل پروژه‌های پسماند ساری و بابل در سال آینده خبر داد و گفت: در حوزه پسماند حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرستان آمل اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.