کد خبر : 17868
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
129 views

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران خبر داد:

تصویب اعتبار ۵۰ میلیاردی برای پروژه‌های ارتباطی محمودآباد

تصویب اعتبار ۵۰ میلیاردی برای پروژه‌های ارتباطی محمودآباد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی محمودآباد تصویب شد.


به گزارش تیتر شمال؛ اسماعیل اعزی بعدازظهر امروز در حاشیه نشست استاندار مازندران با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان محمودآباد با اشاره به برنامه‌های متنوع اداره کل متبوع خویش در حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: به همین منظور طی نشستی که با مجموعه همکارانمان در مخابرات منطقه مازندران و اپراتورهای تلفن همراه داشتیم در دو حوزه توسعه ارتباطات ثابت و همراه اقداماتی جهت تکمیل و تقویت پوشش مناطق مختلف این شهرستان در نظر گرفته شد.

اعزی خاطرنشان کرد در حوزه توسعه شبکه فیبر نوری برای شهرهای محمودآباد و سرخ‌رود اپراتور مربوطه نشست‌هایی با شهرداران این شهرها داشته است و نیاز است تا تفاهم‌نامه مربوطه انجام و عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با اشاره به اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی پروژه فیبر نوری در این شهر افزود: در حوزه توسعه ارتباطات همراه در این شهرستان ۳۰ میلیارد تومان اعتباری برای نصب چهار سایت جدید در شهرهای محمودآباد و سرخرود و دو سایت در روستاهای علی‌آباد و شومیا و بونده درنظر گرفته شده و به‌زودی عملیات اجرایی این پروژه‌ها نیز آغاز خواهد شد.

دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیک مازندران در خصوص اجرایی شدن این پروژه‌ها همکاری شهرداری این شهرها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط را در تسریع پروژه‌ها بسیار موثری دانست.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.