کد خبر : 17875
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
129 views

استاندار مازندران عنوان کرد:

دیدار چهره به چهره و حل مشکلات مردمی هدف اصلی سفرهای شهرستانی

دیدار چهره به چهره و حل مشکلات مردمی هدف اصلی سفرهای شهرستانی
به گفته استاندار مازندران، گروه‌های متعددی متشکل از مدیران استانی به روستاهای محمودآباد اعزام شده‌اند که مشکلات را از نزدیک بازدید و چهره به چهره مشکلات مردم را دریافت خواهند کرد تا برنامه‌ریزی برای حل مشکل صورت گیرد.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی‌پور صبح امروز در حاشیه آئین غبارروبی مزار شهدا در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف سفر به محمودآباد پرداخت و گفت: بیستمین سفر شهرستانی را در خدمت مردم شهیدپرور محمودآباد هستیم و در ابتدا خدمت امام جمعه شهرستان رسیدیم.

وی با اشاره شهید خان‌زاده شهید شاخص محور مقاومت شهرستان محمودآباد، افزود: شهرستان محمودآباد با ۴۲۵ شهید والامقام نقش موثری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند و ادای احترام به این شهدا یک ضرورت است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برنامه‌های گسترده‌ای در این سفر از بازدید از صنایع گرفته تا جلسه با اقشار گوناگون مردمی داریم.

این مسئول ادامه داد: جلسه شورای اداری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز از دیگر برنامه‌های این سفر است.

حسینی‌پور عنوان کرد: گروه‌های متعددی متشکل از مدیران استانی به روستاهای این شهرستان اعزام شده‌اند که مشکلات را از نزدیک بازدید و چهره به چهره مشکلات مردم را دریافت خواهند کرد تا برنامه‌ریزی برای حل مشکل صورت گیرد.

وی اعلام کرد: گزارش جامعی از این بازدیدها در جلسات اداری مطرح و مصوباتی خواهیم داشت تا گام‌های بعدی برای حل مشکلات برداشته شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.