کد خبر : 17871
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
164 views

عضو شورای بخش سرخ‌رود مطرح کرد:

پای لنگ استقرار ادارات در سرخرود تا دردسر معدن‌داران آملی برای کشاورزان محمودآبادی

پای لنگ استقرار ادارات در سرخرود تا دردسر معدن‌داران آملی برای کشاورزان محمودآبادی
عضو شورای بخش سرخ‌رود گفت: محمودآباد در ته‌بند هراز قرار دارد و مشکل بزرگ آنان معدن‌داران آملی هستند که برای آنان ایجاد کرده‌اند.


به گزارش تیتر شمال؛ حسن خان‌زاده ظهر امروز در جلسه دیدار استاندار مازندران با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش سرخرود و محمودآباد، اظهار کرد: در حوزه برنج مشکل موجود یک مشکل شهرستانی نیست بلکه یک مسئله کشوری است.

وی افزود: مشکلات موجود مشکل تمامی برنج‌کاران کشور است.

عضو شورای بخش سرخ‌رود خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر خبرهای خوبی در خصوص خرید تضمینی برنج‌های باقیمانده از سمت دولت صورت گرفته است و خواهش ما حذف پای شرکت بین‌المللی آمل در مقوله خرید است.

خان‌زاده تاکید کرد: برنجی که بیش از ۵۰ هزار تومان برای کشاورز هزینه بر داشته است چگونه راضی به فروش آن با قیمت ۶۰ هزار تومان شود.

وی عنوان کرد: نهاده‌های کشاورزی همه ساله در زمان نامناسب و دیروقت به کشاورزان تحویل می‌دهند که جای پیگیری دارد.

عضو شورای بخش سرخ‌رود ادامه داد: در حوزه پروانه‌های چاه‌های کشاورزی نیز دارای مشکلات جدی هستیم و اگر تمامی نیروهای آب در تمامی روزهای سال کار کنند نمی‌توانند پاسخگوی کشاورزان شوند چرا که نیروی انسانی کم و مشکلات فراوان است.

این مسئول افزود: بالای ۶۰ درصد روستاییان این منطقه در تامین مسکن فرزندانشان دچار مشکل هستند علیرغم اینکه زمین دارند اما به دلایل خارج بافت بودن ‌و غیره قادر به احداث مسکن نیستند.

خان‌زاده با اعلام اینکه تیم ماده ۹۹ نیازمند افزایش است تا هر ماهه پرونده‌ها و درخواست‌های مردمی را تعیین تکلیف کنند گفت: در حوزه آب شرب در نیمه نخست سال، ما برای آب شرب مشکل شدید داریم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان محمودآباد در ته‌بند هراز قرار دارد و مشکل بزرگ آنان مشکلی است که معدن‌داران آمل برای آنان ایجاد کرده‌اند و به‌جای آب زلال، گل‌ولای را تحویل کشاورز می‌دهند.

عضو شورای بخش سرخ‌رود اظهار کرد: شهر سرخ‌رود در چند قدمی تبدیل به شهرستان است لذا استقرار ادارات در این شهرستان هنوز محقق و اجرایی نشده است؛ اداراتی که وجودشان بسیار ضروری است اما تاکنون میسر نشده است.

خان‌زاده بیان کرد: مسیر پرتردد سرخرود به آمل فاقد شانه خاکی است و در طول سال شاهد تصادفات منتج به مرگ و میر هستیم.

وی تصریح کرد: در یک قدمی انتخابات هستیم و این حضور شما دل مردم این منطقه را گرم کرده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.