کد خبر : 17888
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۴
126 views

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد:

اجرای ۵ هزار برنامه دهه فجر در روستاها

اجرای ۵ هزار برنامه دهه فجر در روستاها
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۵ هزار برنامه فرهنگی، قرآنی و اجتماعی ایام دهه فجر در روستاها اجرا می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام محمدعلی رضاپور صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان ویژه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۶۰۰ روستای استان با ۴۵ سال پیش قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان ۲۷ دستگاه را در خود جای داده است.

وی از برگزاری ۵ هزار برنامه فرهنگی، مذهبی، قرآنی و ورزش در روستاهای استان در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: آئین نواختن زنگ انقلاب ۱۱ بهمن‌ماه در مدارس روستایی انجام می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه با همکاری دهیاران و پایگاه های مقاومت بسیج فضاآرایی و محیط روستاها همزمان با دهه فجر انجام می‌شود، تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی و کشاورزی در روستاها در دهه فجر افتتاح می‌شود.

رضاپور برگزاری میز خدمت در روستاها در ایام دهه فجر، سه برنامه ویژه دستاوردهای انقلاب، برگزاری همایش روستاییان و انقلاب همراه با تجلیل از کشاورزان نمونه، برگزاری ویژه‌برنامه مسابقه استانی قرآنی روستاییان و عشایر با حضور ۲۶۴ فعال قرآنی روستاها و برگزاری پویش پیشرفت و پویش جوانی جمعیت روستا را از جمله برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر در استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه روستاییان و عشایر در صف مقدم عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: ۵ هزار برنامه فرهنگی، قرآنی، ورزشی و اجتماعی در سطح روستاهای استان در ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مازندران از برپایی میزخدمت مدیران دستگاه‌های اجرایی در روستاها خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شهرهای استان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.