کد خبر : 17891
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
125 views

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران خبر داد:

راه‌اندازی مرکز تبلیغ فضای مجازی در مازندران

راه‌اندازی مرکز تبلیغ فضای مجازی در مازندران
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران گفت: مرکز تبلیغ فضای مجازی با مشارکت ۳۰ طلبه متخصص با هدف پاسخگویی به شبهات راه‌اندازی شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام صدرالله اسماعیل‌زاده صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان ویژه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: حوزه علمیه بعد از انقلاب قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و برنامه‌های تحولی پنج ساله و افق ۲۰ ساله در سال‌های اخیر تدوین شده است.

وی هدف اصلی برنامه‌ها را تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت علمی عنوان کرد و افزود: ۷ هزار نفر طلبه برادر و خواهر در استان در حال تحصیل هستند.

وی تبیین و معرفی برجسته‌سازی دستاوردهای انقلاب توسط روحانیون، پاسخگویی به شبهات مطرح علیه انقلاب اسلامی، راه‌اندازی مرکز تبلیغ فضای مجازی با مشارکت ۳۰ طلبه متخصص و افزایش مشارکت عمومی در در برنامه‌های دهه فجر از برنامه‌های محوری سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران برگزاری هفت نشست علمی در حوزه‌های علمیه، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی، تجلیل از خانواده شهید طلبه و روحانی،برگزاری نشست تبیینی در مساجد، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، اعزام طلاب به مناطق کم برخوردار، برپایی غرفه در طول مسیرهای راهپیمایی، همایش خانواده تراز انقلاب و تجلیل از بانوی تراز انقلاب سیده خدیجه مستعدی را از مهم‌تریم برنامه‌های اجرایی در ایام دهه فجر است.

رئیس کمیته حوزه و روحانیت ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مازندران از رونمایی کتاب «قصه مهتاب» با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور دانش‌آموزان دختر و فرهنگیان در مجتمع اهل بیت ساری خبر داد و گفت: مرکز مشاوره اسلامی در استان راه‌اندازی شده است.

اسماعیل‌زاده با اعلام اینکه آسیب‌های اجتماعی در محلات و مدارس که روحانی طرح امین و هجرت فعالیت دارند کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: ۸۵۰ طلبه در طرح امین مشارکت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.