کد خبر : 18021
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
165 views

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران:

رونمایی از ۳ طرح صندوق روستائیان و عشایر مازندران در دهه فجر

رونمایی از ۳ طرح صندوق روستائیان و عشایر مازندران در دهه فجر
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران، گفت: در دهه فجر امسال ۳ دستاورد صندوق را رونمایی خواهیم کرد که نخست ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده، دوم اجرای طرح ملی درمان مستمری‌بگیران و طرح سوم پرداخت تسهیلات به مستمری‌بگیران است.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد اسفندیاری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مازندران در نشست خبری صبح امروز با اصحاب رسانه با بیان اینکه صندوق بیمه عشایری، مولود انقلاب اسلامی است؛ اظهار کرد: کل بیمه‌شدگان استان مازندران بالغ بر ۱۵۱ هزار و ۶۰۰ نفر است.

وی افزود: تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی با سود صفر درصد به ۱۵۰۰ نفر از بیمه شدگان تحت پوشش پرداخت شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران، خاطرنشان کرد: در کشور بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه صندوق عشایری هستند.

این مسئول ادامه داد: انتظار ما از مسئولان ملی ایجاد سطح ویژه‌ای از سطح ۸ کنونی است تا بتوانیم خدمات بهتری را به بیمه‌شدگان ارائه کنیم.

اسفندیاری عنوان کرد: امروز تمام تلاش ما آن است که بانوان روستایی را تحت پوشش قرار دهیم و در گام بعدی بدنبال جذب دانشجویان هستیم.

وی بیان کرد: در مازندران بیش از ۸ هزار نفر از صندوق در حال اخذ مستمری هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران، گفت: در تمدیدبیمه رتبه اول کشور را داریم و در بحث جذب رتبه ششم کشور را داریم.

این مسئول اعلام کرد: در دهه فجر امسال ۳ دستاورد صندوق را رونمایی خواهیم کرد که نخست ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده، دوم اجرای طرح ملی درمان مستمری‌بگیران و طرح سوم پرداخت تسهیلات به مستمری‌بگیران است.

اسفندیاری مطرح کرد: بیمه تکمیلی این صندوق همانند سایر بیمه‌ها است.

وی اذعان کرد: سهمیه استان مازندران برای پرداخت تسهیلات ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی نزدیک به ۳۰۰۰ نفر است که‌در حال پرداخت به متقاضیان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.