کد خبر : 18080
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
128 views

همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی در نکا

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی در نکا
همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر،دو طرح آبرسانی در نکا با برخورداری بیش از ۲۵ هزار نفر افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح آبرسانی نیز در این شهرستان آغاز شد.


به گزارش تیتر شمال؛  همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر،دو طرح آبرسانی در نکا با برخورداری بیش از ۲۵ هزار نفر افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح آبرسانی نیز در این شهرستان آغاز شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در این مراسم گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶۷۷۰میلیارد ریال پروژه آب  وفاضلاب با برخورداری بیش از ۵۱هزار نفر به بهره برداری می رسد .
بهزاد برارزاده افزود: علاوه بر این ، عملیات اجرایی تعدادی از طرحهای آبرسانی و فاضلاب نیز در سطح استان آغاز می شود که ثمره خوبی برای هم استانی های عزیز خواهد داشت.
او در بخش دیگری از سخنانش به افتتاح طرحهای آبرسانی در مجتمع های شهید اسفندیاری و شهید سلیمانی شهرستان نکا اشاره و تصریح کرد: در این طرحها تعدادی پروژه ها از جمله بهسازی و تجهیز دو حلقه چاه با افزایش آبدهی ۶۰ لیتردر ثانیه، حفر یک حلقه چاه با آبدهی ۲۶ لیتر در ثانیه و تجهیز یک باب ایستگاه پمپاژ با صرف ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و برخورداری بیش از ۲۵هزار نفر به اجرا در آمد.
مدیرعامل آبفامازندران سپس  از آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهرک شهید عباسپور با برخورداری بیش از ۳هزار نفر در این شهرستان خبر داد و گفت:در این طرح ، یک حلقه چاه آب شرب بهسازی و تجهیز می شود و ۱۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع نیز به اجرا در می آید.
در ادامه شریعتی نماینده مردم شرق مازندران با اشاره به نگاه ویژه دولت به بحث محرومیت زدایی و آبرسانی به مناطق کم برخوردار روستایی از اجرای پروژه های آبرسانی در دهه فجر امسال در شهرستان نکا قدردانی کرد .
فرماندار نکا  نیز در این مراسم خواستار تسریع در اجرای پروژه های عمرانی در این شهرستان شد و از پیگیری های مدیرعامل و کارکنان آب  وفاضلاب در اجرای به موقع پروژه ها تشکر کرد.
انتهای خبر/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.