کد خبر : 18208
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
135 views

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

تعیین ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در مازندران

تعیین ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در انتخابات ۱۱ اسفندماه در این استان تعیین شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ قاسم عزیززاده‌گرجی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات باشکوه در میدان باشند، تصریح کرد: باید با اتحاد و انسجام انتخابات پرشوری را برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات مازندران از تعیین سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان خبر داد و افزود: از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار در ۱۱ اسفند روز برگزاری انتخابات مستقر هستند.

عزیززاده‌گرجی خاطرنشان کرد:‌ از مجموع شعب اخذ رای در مازندران یک هزار و ۴۶۸ شعبه شهری و یک هزار و ۷۴۲ شعبه در روستاهای استان برپا می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: اقدامات برای کنترل دستگاه‌های احراز هویت در شعب اخذ رای استان انجام شده و در شعب این دستگاه‌ها نصب شده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه ۲۷ هزار نفر انتخابات امسال را نظارت می‌کنند، گفت: این افراد شامل کاربر شعب، بازرس، نماینده فرماندار، ‌نماینده بخشدار، ناظران شورای نگهبان و نیروهای خدماتی و رانندگان هستند.

عزیززاده‌گرجی از تشکیل ستاد انتخابات در محل استانداری مازندران از ۱۵ مردادماه امسال خبر داد و بیان کرد: در این مدت نشست‌های متعددی در سطح استان و شهرستان‌ها در جهت تسهیل‌گری انتخابات برگزار شد.

حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران شامل ساری و میاندورود، قائمشهر، ‌سوادکوه، سوادکوه شمالی، ‌سیمرغ و جویبار، نکا، گلوگاه و بهشهر، تنکابن، ‌رامسر و عباس‌آباد، نور و محمودآباد، نوشهر، چالوس و کلاردشت، بابل، آمل و بابلسر و فریدونکنار است که بیشترین شعب اخذ رای مربوط به بابل، ‌ساری و آمل است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.