کد خبر : 18316
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
122 views

حضور رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا از نمايشگاه دستاوردهای ورزش سپاه

حضور رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج سپاه کربلا از نمايشگاه دستاوردهای ورزش سپاه
مسلم اکبری رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج استان و دبیر دفاع شخصی سپاه کربلا استان مازندران در محل برگزاری نمایشگاه فعالیت ها و دستاورد های ورزش سپاه، حضور یافت.


به گزارش تیتر شمال؛  مسلم اکبری رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج استان و دبیر دفاع شخصی سپاه کربلا استان مازندران با حضور در محل برگزاری نمایشگاه فعالیت ها و دستاورد های ورزش سپاه از این نمایشگاه بازدید کرد.

گفتنی است در این نمایشگاه، معرفی شهید شاخص دفاع شخصی شهید مدافع حرم سید جواد اسدی و تله فیلم یاریگر زندگی که اولین تله فیلم دفاع شخصی می‌باشد با محوریت آسیب های اجتماعی در غرقه تربیت بدنی سپاه کربلا استان رونمایی گردید.

در این نمایشگاه با حضور مهمان ویژه سردار میرافضل مسئول تربیت بدنی پایور ستاد کل سپاه ، سرهنگ اکبری مسئول معاونت تربیت لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و رئیس هیات دفاع شخصی پایور استان مازندران ، علی عبدالمحمدی مسئول معاونت تربیت بدنی استان گیلان ، سرهنگ حسینی نسب مدیر ورزش و آمادگی جسمانی پایور سپاه کربلا و جوادیان مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان قائمشهر از غرفه استان مازندران بازدید بعمل آمد.

اکبری در بازدید از غرفه تربیت بدني سپاه کربلا خاطرنشان کرد: فیلم تلویزیونی یاریگر زندگی با توجه به مسئله اعتیاد دربین اکثر ورزشکاران ، قهرمانان ، مربیان ما و اثرات سو و بعضا جبران ناپذیر آن از جمله از بین رفتن کانون گرم خانواده‌ها و در اجتماع ها و نیازی که در استان و کشور احساس شد، بر آن شدیم که بار دیگر با بهره‌گیری از زبان هنر و هنرمندان خوش ذوق استان و به این موضوع مهم و البته حیاتی بپردازیم و گامی برای مقابله اثرگذار و نیز کاهش ابتلایان و افراد گرفتار در دام این مواد، برداریم .

وی با بیان اینکه این فیلم با تهیه کنندگی معاونت اجتماعی سپاه کربلا و هیات دفاع شخصی سپاه کربلا با بهره گیری از ظرفیت‌های هنری و توانمند استان از جمله پیشکسوتان این خطه تولید شده است.

رئیس هیات آمادگی جسمانی بسیج مازندران عنوان کرد: استقبال خوبی توسط سپاه کشور و استانها بعمل آمده فیلم تلویزیونی یاریگر زندگی جامع هدفش برای ترویج و توسعه فرهنگ قهرمانی و جلوگیری از اعتیاد خانمان‌سوز ساخته شده است.

گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه مسول معاونت تربیت بدنی استان گیلان سرهنگ عبدالمحمدی درمورد دفاع شخصی پایوران و بسیجیان و آمادگی جسمانی استان بحث گفتگو انجام شد که با همکاری هم در بخش آمادگی جسمانی و دفاع شخصی پایور و بسیج استان مشترکا مسابقات سال آینده انجام گردد.

انتها پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.