کد خبر : 18336
تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۳۲
118 views

امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه:

مردم با حضور حداکثری نمایندگان مقتدر انتخاب کنند

مردم با حضور حداکثری نمایندگان مقتدر انتخاب کنند
امام جمعه موقت ساری ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، گفت: مردم با شرکت حداکثری در انتخابات نمایندگان مقتدر خود را انتخاب کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تبریک مناسبت‌های پیش روی از جمله نیمه شعبان اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام در همه مأموریت‌ها و امور از جوانان استفاده می‌کردند.

وی با اشاره به بسترهای امنیتی در ۲۲ بهمن و حضور پرشور مردم در راهپیمایی و لزوم توجه به امنیت در انتخابات پیش‌رو افزود: انتخابات را در پیش داریم و فضای تبلیغات هم آغاز شده که لازم است نظارت‌های منسجم و متعددی در زمینه انتخابات انجام شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های جوانان در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های گوناگون در کشور، تازصریح کرد: صفای باطن جوانان از ویژگی‌ها محسوب می‌شود و زیباگرایی و زیبادوستی دیگر خصایص است و جوانان امروزی طالب ظهور است.

نصوری بابیان این که دوران امام زمان (عج) دوران زیبایی‌ها است، گفت: باید فرهنگ ابتذال امروزی را به فرهنگ انتظار تبدیل کنیم از این رو جوانان در این راستا شخصیت اثرگذار هستند.

این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر مقدمات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان فراهم شده و تبلیغات نیز آغاز شده است اظهار کرد: انتخابات جمهوری اسلامی ایران بهترین انتخابات در دنیا به شمار می رود و رقابتی‌ترین انتخابات در این نظام برپا می‌شود.

وی افزود: در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ازای هر صندلی مجلس ۵۱ نفر رقابت می‌کنند اما در آلمان به ازای هر صندلی مجلس ۹ و یا انگلستان ۶ نفر رقابت می‌کردند.

امام جمعه موقت ساری گفت:در این دوره از انتخابات ۷۵ درصد افرادی که ثبت‌نام کردند تایید صلاحیت شدند رای دهندگان با انتخاب درست ماموریت های خود را انجام خواهند داد.

این مسئول خطاب به مسئولان در خصوص سلامت انتخابات، گفت: مردم با شرکت حداکثری در انتخابات نمایندگان مقتدر خود را انتخاب کنند.

نصوری خطاب به نامزدهای انتخاباتی از آنها خواست که از وعده‌هایی که قابلیت اجرا ندارد بپرهیزند.

وی به بروز و ایجاد مشکلاتی که دشمنان برای انقلاب ایجاد کردند اشاره کرد و گفت: مردم از خیلی از بحران‌‌ها عبور کردند و این نشان از تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.