کد خبر : 18349
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۷
154 views

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران عنوان کرد:

آغاز خرید برنج توسط تعاونی روستایی

آغاز خرید برنج توسط تعاونی روستایی
سرپرست جهاد کشاورزی مازندران گفت: تعاون روستایی استان موظف است در هفته جاری نسبت به خرید توافقی برنج از کشاورزان استان اقدام کند.


به گزارش تیتر شمال؛ بابک مومنی حاشیه جلسه تنظیم بازار استان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفته مهم و حساسی پیش رو داریم و در آستانه انتخابات هستیم همه باید شرایط را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم و از همه ظرفیت‌های استان و شهرستان برای تشویق مردم به مشارکت در پای صندوق‌های رای استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به ایام پایانی سال، ماه مبارک رمضان و آغاز کشت و کار برنج وظیفه و مسؤولیت همه مدیران بخش کشاورزی مازندران دو چندان شده و همه باید پای کار باشند و از هیچ کوششی دریغ نکنند چراکه امنیت غذایی مردم به فعالیت مدیران بخش کشاورزی و تولیدکنندگان این حوزه وابسته است.

مومنی خاطرنشان کرد: معاونین توسعه بازرگانی و بهبود تولیدات گیاهی گزارش روزانه خود را از اقدامات، پایش ها و فعالیت های انجام گرفته برای تنظیم بازار و فراهم کردن نهاده ها و امکانات لازم برای کشت و کار برنج به حوزه ریاست سازمان ارایه و مدیریت های حراست و بازرسی مسؤول نظارت بر این اقدامات هستند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: مدیریت تعاون روستایی استان موظف است در هفته جاری نسبت به خرید توافقی برنج از کشاورزان استان اقدام و سهمیه کودی استان را خریداری و وارد استان کنند.

وی گفت: مرغ باید با قیمت مناسب از مرغداری و کشتارگاه خارج شود و با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.